مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان بوشهر برگزار شد

بوشهر ( پانا ) 24 معلم نمونه شهرستان بوشهر تجلیل شدند .

کد مطلب: ۸۲۰۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم  تجلیل از معلمان نمونه شهرستان  بوشهر برگزار شد

مرتضی روان دوست مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت : بعد از بررسی 230 پرونده، 24 معلم نمونه دولتی و غیر دولتی انتخاب شدند.

روان دوست افزود : آموزش و پرورش با نگاه تازه ای به فعالیت خود ادامه می دهد و در دوره ابتدایی تلاش بر آموزش مهارت های زندگی است تا کودکان چگونه زیستن را در جامعه فرا بگیرند.

مرتضی روان دوست ادامه داد: جامعه امروز نیازمند تحول فرهنگی است و این تحول فرهنگی در دانش آموزان که به عنوان سفیران آموزش و پرورش در خانواده ها و جامعه هستند بسیار ثمربخش است.

وی تصریح کرد: در دوره متوسطه، آموزش و پرورش باید با توجه به شرایط و نیاز جامعه قدم بردارد و هدفی که این نهاد دنبال می کند آماده کردن دانش آموزان برای ایده پردازی و خلاقیت در راستای کارآفرینی است.

روان دوست گفت : از نگاه آموزش و پرورش شهرستان همه معلمان نمونه هستند اما طبق بررسی ها که انجام شده است و طبق اصول بعد از بررسی ۲۳۰ پرونده، ۲۲ معلم نمونه دولتی و غیر دولتی انتخاب شدند و این آیین به پاس زحمات این افراد برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر یادآور شد: این شهرستان در بین ۲۹معلم نمونه منتخب استانی شش سهمیه داشت.

روان دوست بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در بحث هفته معلم پیش رو بوده است و با رایزنی با شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستاها بیش از پنج آیین تجلیل برگزار کرده است و در بیشتر روستاها هم به همت دهیاری ها و شوراهای اسلامی هم مراسمی برگزار شد.

وی اضافه کرد: شهر چغادک و عالی‌شهر دو آیین بزرگ تجلیل از فرهنگیان را داشته است که با همکاری شهرداری و شوراهای اسلامی این شهر اتفاق افتاد و معلمان نیروگاه، هلیله و بندرگاه هم با برنامه ریزی نیروگاه اتمی مراسمی آیینی داشتند.

این مقام مسئول بیان کرد: پایگاه دریایی ارتش هم برای معلمان خود مراسم باشکوهی برگزار کرد و همه مدارس سطح شهر هم با همکاری هئیت امنا و انجمن و اولیا این مراسم را در خود داشتند.

روان دوست ادامه داد: کارمندان آموزش و پرورش شهرستان نیز به صورت مجزا مورد تقدیر قرار گرفتند و امروز هم مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان را داریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: در این هفته آموزش و پرورش شهرستان برنامه های متنوع دیگری همچون دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی قبور شهدا، دیدار با پیشکسوتان فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی نیز داشته است.

گفتنی است این آیین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرماندار بوشهر همراه بود و معلمان نمونه شهرستان بوشهر تجلیل شدند.

اسامی معلمان نمونه استانی شهرستان بوشهر : فاطمه السادات شاه امیری دبیر ریاضی نجابت ، نصرت گلستانی معاون حضرت مریم ، بهروز قاسمی مدیر جواد الائمه و زهرا ارشدی مدیر دکتر معین . اسامی معلمین نمونه شهرستان بوشهر : علیرضا فرخیان هنر آموز جابربن حیان ، آمنه پوربهی دبیر سهام خیام ، زهره نظاری دبیر حجاب ، سکینه بختیاری آزاد دبیر راضیه ، محمد رشیدی دبیر مصلحیان ، سیده همایون بی بی علوی دبیر اتحاد ، نرگس موزیری آموزگار بنت الهدی ، رفعت آبشرینی آموزگار شهید علوی ، لیلا اسکندری آموزگار شهدای بسیج ، احمد کرمی آموزگار ادب عالیشهر ، علیرضا منصوری معاون دکتر معین ، سرورترنج مهرگان مدیر مصلحیان ، سیده سکینه بهزادی معاون مروارید دانش ، نوشین سلیمی فرد مدیر فاطمه الزهرا ، اسما کرمی معاون کوشا ، محبوبه جوهری معاون شهید باهنر ، مهدی غلامی معاون ادب عالیشهر ، ناهید سلیمانی مدیر فدک عالیشهر ،سیده زینب حسینی آموزگار فدک عالیشهر و زیبا بسارده مشاور می باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار