توزیع منابع سال ۹۷ متناسب با حجم عملیات هیئت‌های ورزشی است

ساری (پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: توزیع منابع در سال ۹۷ متناسب با حجم عملیات هیئت‌های ورزشی خواهد بود.

کد مطلب: ۸۲۰۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع منابع سال ۹۷ متناسب با حجم عملیات هیئت‌های ورزشی است

ژاله فرامرزیان در دهمین آئین تجلیل از برترین‌های سال ۹۴ و ۹۵ ورزش مازندران که در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران در شهرستان ساری برگزار شد، با اشاره به قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری مازندران و موفقیت‌های گسترده و همیشگی آن، اظهار کرد: نگاه وزارت ورزش و جوانان در مدال‌آوری در آوردگاه‌های ورزشی بیش از هر استان دیگری به مازندران است.

او موفقیت ورزش مازندران را هم معطوف به قهرمانان و پهلوانان آن دانست و هم موقعیت جغرافیایی و منابع و کستره آن و نیز فرهنگ حاکم بر این خطه را مؤثر اعلام کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان اینکه تمام تلاش این معاونت در سال ۹۶ اختصاص به حذب و توسعه متوازن و متناسب منابع در حد ممکن بوده است، یادآور شد: سال ۹۶ متفاوت‌ترین سال در توزیع منابع و کمک به هیئت‌های ورزشی بوده است.

فرامرزیان افزود: در سال ۹۶ ده برابر بیشتر نسبت به سال‌های گذشته، اعتبارات و منابع معطوف هیئت‌های ورزشی شد.

او ادامه داد: در سال ۹۷ توزیع منابع متناسب با حجم عملیات هیئت‌های ورزشی خواهد بود.

او به اختصاص ۲۷ دهم درصد از نه درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش اشاره و اظهار کرد: نیاز مازندران با توجه به قهرمان‌پروری و مدال‌آوری‌اش. آن‌قدر زیاد است که منابع مالی ما پاسخگوی این نیلز نیست و کمک خیران و فعالان اقتصادی را می‌طلبد تا بتوانیم اماکن ورزشی مورد نیاز این استان را در سال ۹۷ برای فجر چهلم مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با یادآوری اینکه در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیارد تومان از محل ۲۷ دهم درصد متمرکز ملی در مازندران توزیع شد، اعلام کرد: بیش از ۴۵ درصد آن به هیئت‌های ورزشی اختصاص یافت.

او اظهار امیدواری کرد که در مسابقات آسیایی جاکارتا قهرمانان مازندران همچون گذشته و بهتر از آن بدرخشند و به میزان مدال‌آوری خود منابعی اضافه بر اندازه پیش‌بینی شده را به ورزش استان اختصاص دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار