همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران برگزار شد

تهران (پانا) - همزمان با هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران در حاشیه دریاچه خلیج فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران برگزار شد

سید مهدی قاسمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در حاشیه این پیاده روی خانوادگی به خبرنگار پانا گفت: این همایش پیاده روی با حضور ۲ هزار بازنشسته به همراه خانواده با اجرای برنامه های متنوع هنری و ورزشی برگزار شد. برگزاری اینگونه همایش ها و مراسمات موجب می شود بازنشستگان احساس طراوت و شادابی خاصی کنند و بدانند که دوران بازنشستگی فصل نوینی در زندگی اجتماعی آنهاست.چنانچه در هفته اول تیرماه سال جاری هم المپیاد ورزشی بازنشستگان برگزار خواهد شد.این المپیاد در رشته های مختلف ورزشی و با حضور بازنشستگان عزیز برگزار می شود.

قاسمی ادامه داد: امروز هم به قید قرعه به ۴۰ نفر جوایز نقدی و به ۳ نفر نیز جایزه سفر به مشهد مقدس؛ کربلای معلی و کیش اهدا شد.


مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه ۱۲ هزار بازنشسته و موظفی بگیر تحت پوشش این سازمان هستند افزود: در مدیریت جدید تلاش می کنیم با مدیریت هزینه ها و با ارتقای سطح خدمات امکانات رفاهی بهتری را برای بازنشستگان فراهم کنیم. در شب عید هم در بخش سبد کالای نوروزی به بازنشستگان با مدیریت هزینه ها ۱۰ میلیارد ریال کاهش هزینه داشتیم و از آن سو نیز اقلام سبد کالا در بخش های مختلف افزایش کمی و کیفی داشته است.


وی در پایان تاکید کرد: با برنامه ریزی مناسب تلاش می کنیم با رویکرد مدیریت در هزینه ها سطح خدمات به بازنشستگان شهرداری تهران افزایش داشته باشد لذا بنا داریم امسال با اعتباری معادل ۳۶۰ میلیارد ریال در قالب سبد کالا به مناسبت های مختلف به بازنشستگان شهرداری تهران خدمات ویژه ارایه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار