مائده برهانی: از درجا زدن خسته شده‌ایم؛ والیبال بانوان در ایران به سمت حرفه‌ای شدن می‌رود

تهران (پانا) - کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران از حرکت تیم ملی به سمت مسیر حرفه‌ای شدن خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۰۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مائده برهانی: از درجا زدن خسته شده‌ایم؛ والیبال بانوان در ایران به سمت حرفه‌ای شدن می‌رود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مائده برهانی کاپتیان تیم ملی والیبال بانوان هم در نشستی خبری گفت: برای نخستین بار است که کنفرانس خبری تشکیل می‌شود، این نشان می‌دهد ما به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رویم. امیدوارم به اهدافی که داریم برسیم. ما با وجود اینکه در مسابقات پایاپای تلاش می‌کردیم زود ناامید می‌شدیم و به جایی می‌رسیدیم که می‌گفتیم دیگر به حریف نمی‌رسیم و تسلیم می‌شدیم. بیشتر بحث تمرکز و خودباوری مهم است.

وی درباره لژیونر شدنش اظهار کرد: سه، چهار سال دنبال این موضوع بودیم خیلی تلاش کردیم، صحبت‌هایی را با ایجنت‌های داخلی و خارجی داشتیم البته در ایران ایجنت بانوان نداریم که فدراسیون می‌تواند مخصوص بانوان ایجنتی را تعریف کند تا کار ما راحت‌تر صورت بگیرد.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به اینکه جو تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کند؟ عنوان کرد: اتفاقات سال قبل گذشته است ما بازیکن هستیم و باید از آن درس بگیریم. الان همه بازیکنان انگیزه زیادی دارند. از درجا زدن هم خسته‌ شده‌ایم و آماده‌ایم تغییرات ایجاد شود. می‌خواهیم این مسیر را به خوبی طی کنیم.

در این نشست همچنین اکرم قهرمانی و پدیده بلوری‌زاده نیز حضور داشتند.

قهرمانی در این نشست گفت: با توجه به صحبت‌هایی که جواد مهرگان داشت، ما هم تلاش می‌کنیم به هدف‌هایی که تعریف شده برسیم. امیدوارم ما بازویی برای رسیدن به این اهداف باشیم.

بلوری‌زاده نیز اظهار کرد: یکی از نکات قابل توجه اینکه چه زمانی که بازیکن بودم چه زمانی که به عنوان مربی کار کردم به یک نکته پی بردم و آن اینکه والیبال عشق است. من این عشق را در بازیکنان و تمام کادر دیدم. همین باعث می‌شود تا روند پیشرفت سریع باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار