با اخذ هرگونه افزایش کرایه در تاکسی ها برخورد می شود

ارومیه (پانا)- سرپرست اداره تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: با رانندگان و شرکت هایی که به قوانین احترام نگذاشته و اقدام به اخذ کرایه بیش ازحد مجاز و قانونی و یا برخورد نامناسب با شهروندان داشته اند برخورد می شود.

کد مطلب: ۸۲۰۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
با اخذ هرگونه افزایش کرایه در تاکسی ها برخورد می شود

بهنام بشارت افزود: در تلاش برای هر چه‌ بهتر شدن ناوگان حمل‌ ونقل عمومی آماده دریافت تمام پیشنهادات و انتقادت شهروندان هستیم و با تاکسی‌هایی که خلاف مقررات عمل کنند، برخورد شود.


وی با بیان اینکه رانندگان وسایل حمل‌ ونقل عمومی با توجه به حساسیت این شغل باید از فیلترهای مختلفی تعیین صلاحیت شوند تا شهروندان در استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی احساس امنیت و آرامش داشته باشند، ازشهروندان خواست که به این مهم توجه کنند و از استفاده از خودروهای مسافربر شخصی غیرمجاز که هیچ‌گونه هویتی جهت شناسایی ندارند، خودداری نمایند چرا که زمانی که به هر دلیلی با مشکلی مواجهه شوند قابل‌پیگیری نیست.


بشارت از شهروندان و مسافرینی که از رانندگان تاکسی های خطی، تاکسی تلفنی و تاکسی گردشی شکایتی دارند، خواست از طریق تماس با شماره تلفن 32359995 شکایات خود را به این سازمان اعلام نمایند و یا شکایت کتبی خود را به بازرسی اداره نظارت برتاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا واقع در خیابان دستغیب روبروی خیابان پیروزی ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار