مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس

عمل به وصیت نامه شهیدان ما را در مقابل توطئه های دشمنان مصون می دارد

گرگان(پانا)-معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در یادواره 59 شهید فرهنگی و دانش آموز گنبدکاووس گفت:عمل به وصیت نامه شهیدان ما را در مقابل توطئه های دشمنان مصون می دارد.

کد مطلب: ۸۲۰۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
عمل به وصیت نامه شهیدان ما را در مقابل توطئه های دشمنان مصون می دارد

در این مراسم معنوی که در مسجد عسگریه گنبد برگزار شد، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس درسخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بالاخص شهدای فرهنگی و دانش آموز، برلزوم ادامه راه شهیدان توسط نسل جوان تاکید کرد.

فرج الله رزاقی گفت: شهیدان فرهنگی علاوه بر رسالت مهم تعلیم و تربیت، با نثار خون خود به ما درس ایثار و دفاع از کشور، انقلاب و آرمان های آن را در برابر دشمنان آموختند.
وی، زندگی و وصیت نامه شهیدان را سرشار از درس و پیام برای اقشار مختلف مردم و نسل جوان دانست و افزود: معلمان و مدیران مدارس در کنار مسائل آموزشی و در مناسبت های مختلف از جمله مراسم صبحگاه، زندگی و وصیت نامه شهیدان را برای دانش آموزان قرائت نمایند.
رزاقی اضافه کرد: عمل به وصیت نامه شهیدان که امروز آرامش و امنیت کشور ما مرهون خون این عزیزان است، ما را در مقابل توطئه های دشمنان مصون می دارد.
به گزارش ایرنا، یک کارشناس مذهبی در گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک هفته معلم ، به جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام با ترویج بی حجابی و مسائل غیر اخلاقی به دنبال تضعیف اعتقادات دینی و انقلابی در مردم بویژه نسل جوان است که باید مراقب باشیم.
حجت الاسلام محمد اربابی به نقش معلمان در آگاه سازی نسل جوان نسبت به توطئه های دشمنان، افزود: جامعه فرهنگی بایستی مساله شبیخون فرهنگی دشمنان را جدی بگیرند و پیامدهای زیانبار آن را به دانش آموزان منتقل نمایند.
وی با تاکید برضرورت تکریم خانواده معظم شاهد توسط اقشار مختلف جامعه، اضافه کرد: یکی از درس ها و پیام های شهیدان، پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری است که باید به آن توجه و عمل نماییم.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که برخی مسئولان گنبدکاووس نیز حضور داشتند، از تعدادی خانواده معظم شاهد و ایثارگر این شهرستان با اهدای تندیس یادواره از آنان تجلیل شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت واقع در شرق استان گلستان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 511 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار