رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران

نفرات برتر مسابقات شطرنج پیشکسوتان کشور معرفی شدند

گرگان(پانا)- مسابقات شطرنج پیشکسوتان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۸۲۰۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر مسابقات شطرنج پیشکسوتان کشور معرفی شدند

محمدعلی سادات منصوری در مراسم پایانی مسابقات شطرنج پیشکسوتان کشور اظهار داشت: دراین مسابقات که امروز اختتامیه آن برگزار شد، 67 شطرنج‌باز خانم و آقا در رده‌های سنی 50 تا 65 و 65 سال به بالا شرکت کردند.

وی تاکید کرد: این مسابقات در سالن ورزشی شهید صادقی دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول برگزار شد که در رده سنی 50 تا 65 سال آقایان ایرج صبا از همدان، حسین ارضی‌پور از بوشهر و امیر نوری از تهران به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در رده سنی 65 به بالا در بخش آقایان محمدعلی سادات منصوری از استان گلستان، عزیزالله صالحی مقدم از تهران و عباس آرمده از اهواز اول تا سوم این رده سنی را کسب کردند.

سادات منصوری خاطرنشان کرد: در رده بانوان سنی 50 تا 65 سال خانم معصومه بیدخوری از استان گلستان و رده سنی 65 به بالا رقیه شریعتی از خراسان شمالی مقام نخست را بدست آورد و مدال طلا را کسب کردند.

رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران افزود: افراد شرکت‌کننده در پائیز امسال در مسابقات رپیت یا همان مسابقه سرعتی شطرنج پیشکسوتان کشور که در یکی از استان‌های کشور برگزارمی‌شود، شرکت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار