رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد:‌

استمرار جلسات ارزی مجلس و دولت با تاکید معاون اول رئیس جمهوری

تهران (پانا) - به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید معاون اول رئیس جمهوری جلسات ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس و تیم ارزی دولت ادامه می‌یابد.

کد مطلب: ۸۲۰۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
استمرار جلسات ارزی مجلس و دولت با تاکید معاون اول رئیس جمهوری

به گزارش صدا و سیما، محمد رضا پور ابراهیمی از برگزاری نشست ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس کل بانک مرکزی در بعد از ظهر دیروز خبر داد.
وی در تشریح جزئیات و نتیجه این نشست ارزی تصریح کرد: این جلسات با تاکید آقای جهانگیری ادامه می‌یابد لذا ارائه طرح دوفوریتی ارزی مجلس منوط به عدم توافق با دولت در راستای اصلاح تصمیمات جدید ارزی است.
وی افزود: در این نشست ابتدا گزارشی از آخرین اقدامات تیم اقتصادی دولت در ساماندهی بازار ارز ارائه و همچنین نکات مد نظر اعضای کمیسیون اقتصادی نیز مطرح شد.
پور ابراهیمی گفت: نمایندگان مردم نسبت به اقداماتی چون راه‌اندازی سامانه نیما و یا سپرده‌گذاری ارزی نگاه مثبتی دارند گر چه روش مد نظر مجلس متفاوت از روش اجرایی شده دولت است.
وی افزود: البته تشکیل بازار متشکل و موضوعات پیرامون آن نیز مد نظر مجلس است و دولت اعلام کرد که این موضوع را پیگیری خواهد کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به نگاه مثبت دولت و معاون اول رئیس‌جمهوری به نظرات مجلسی‌ها اشاره کرد و گفت: بنا شد موضوعات مد نظر مجلس و دولت مورد کارشناسی بیشتر و کامل‌تر قرار گیرد.
وی ادامه داد: جلسات ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با محوریت بانک مرکزی ادامه می‌یابد و به ضرورت موضوع مورد بررسی از وزرای اقتصاد و صنعت نیز برای حضور در جلسه دعوت خواهد شد.
پورابراهیمی ادامه این مسیر را مثبت و موجب تعامل بیشتر مجلس و دولت دانست و در پایان افزود: جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با رئیس کل بانک مرکزی اوایل هفته آینده برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار