معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان:

آموزش مهارت های کنترل خشم و استرس در مدارس حاشیه شهر کرمان ضرورت دارد

کرمان( پانا) - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: ضرورت آموزش دو مهارت کنترل خشم و کنترل اضطراب و استرس در مدارس حاشیه شهر کرمان احساس می شود.

کد مطلب: ۸۲۰۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت های کنترل خشم و استرس در مدارس حاشیه شهر کرمان ضرورت دارد

"محمدباقر اسلامی" در جلسه تبادل نظر پیرامون توسعه و پیاده سازی آموزش های پیشگیری رشدمدار والدین اظهار داشت: تفاهم نامه مشترکی بین آموزش و پرورش و این معاونت منعقد شده است که اجرای آن در راستای بخشی از طرح "نماد"(نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) است.

وی با بیان اینکه طرح آموزش های پیشگیری رشدمدار والدین در حال توسعه است افزود: این تفاهم نامه در راستای مهارت های 23 گانه زندگی می باشد و یکسری تعهدات نسبت به یکدیگر را ایجاد کرده است، ضمن اینکه قاعدتا ایده های نو نیاز به برنامه ریزی دارد.

اسلامی تصریح کرد: باید سعی شود مربیانی که برای این دوره ها معرفی می شوند از هر جهت دارای توانمندی و مقبولیت باشند تا بتوانند با والدین و جامعه هدف خود ارتباط بهتری برقرار کنند و موجب احصاء توفیقات بیشتر شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم مخاطب بیشتری برای مهارت های 23 گانه داشته باشیم گفت: ضرورت آموزش دو مهارت کنترل خشم و کنترل اضطراب و استرس در مدارس حاشیه شهر کرمان نیز احساس می شود.

یادآوری می شود: در پایان این نشست اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تعامل دادگستری استان تشکر و از همکاران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان جهت توسعه و پیاده سازی آموزش های پیشگیری رشدمدار والدین تقدیر به عمل آورد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار