جلسه شورای اداری کهک برگزار شد

جلسه شورای اداری بخش کهک با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم،فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و ادارات و نهادهای بخش کهک در سالن اجتماعات بخشداری کهک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای اداری کهک برگزار شد

جمالی در این جلسه ضمن قدردانی از مدیران و مسئولان بخش کهک، اظهار داشت: بخش کهک یکی از شاخص ترین بخش های استان قم است که در حال توسعه و پیشرفت می باشد.
وی به حضور مردم این بخش در صحنه های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردم این بخش،مردمی فهیم و انقلابی با درک بسیار بالا هستند که در همه زمینه ها از نظام اسلامی دفاع کرده اند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری در ادامه اظهارداشت: با توجه به اهمیت و ویژگی توریستی بودن بخش کهک می بایست تلاش شود تا این منطقه در مسیر توسعه گردشگری قرار گیرد.
در ادامه این جلسه بخشدار کهک ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و پروژه های انجام گرفته در سال گذشته،با توجه به توریستی و گردشگری بودن بخش کهک خواستار رسیدگی بیشتر مسئولین استان به این بخش شد.
خوبرو شبانه روزی نبودن درمانگاه کهک، ارتقاء بهداشت بخش کهک، رفع مشکل کمبود آرد، رفع مشکل برق منطقه، با توجه به توریستی بودن بخش کهک بحث امنیت این بخش و اصلاح و آزاد سازی مسیر روستاهای سیرو،امامزاده اسماعیل و ونارچ را از جمله مشکلات بخش کهک عنوان کرد.

بخشدار کهک به مصوبات این جلسه اشاره کردو گفت : اضافه شدن یک پزشک و بهیار به درمانگاه شهر کهک در راستای شبانه روزی شدن، راه اندازی اورژانس درمانگاه روستای ویریچ ، ترمیم و بازسازی درمانگاه روستای کرمجگان و اختصاص یک آمبولانس به درمانگاه این روستا، تکمیل و تجهیز خانه بهداشت روستاهای ونارچ،صرم،خورآباد و فردو،آسفالت جاده امامزاده اسماعیل ، افزایش سهمیه آرد بخش را از مصوبات جلسه شورای اداری عنوان کرد .
در پایان مسئولین حاضر در جلسه به منظور تکریم خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان به دیدار چند تن از خانواده شهدا رفته و از آنها قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار