جشن روز معلم ومراسم فارغ التحصیلی پیش دبستانی مداد رنگی شهرستان بوشهر برگزار شد

بوشهر ( پانا ) جشن روز معلم و مراسم فارغ التحصیلی به همت اولیاء و نوآموزان ومربیان مرکز پیش دبستانی مداد رنگی شهر بوشهر در کانون امام خمینی برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۰۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن روز معلم ومراسم فارغ التحصیلی پیش دبستانی مداد رنگی شهرستان بوشهر برگزار شد

لیلا جمشیدی موسس پیش دبستانی مداد رنگی ضمن خیر مقدم به حاضرین ، اولیا و تبریک روز معلم به اعضا و کادر پیش دبستانی مداد رنگی به جهت برگزاری چنین مراسمی تقدیر و تشکر کرد .

جمشیدی به بیان تاریخچه پیش دبستانی مداد رنگی پرداخت .

وی گفت : امسال با پنجاه نوآموز و هفت مربی این پیش دبستانی فعالیت داشته ودر سال تحصیلی 97/96 پیشرفت های چشمگیری داشته از جمله دو نفر از دانش آموزان به نام های علی اصغر رستمی و رقیه شجاعی در جشنواره مسابقات نوآموزان قرآنی مقام برتر کسب نمودند.

جمشیدی تصریح نمود : همچنین کادر این آموزشگاه هم رتبه اول در مسابقات قوانین مدارس پیش دبستانی مدیران بوشهر ، تقدیر نامه عضو کار گروه پیش دبستانی شهرستان بوشهر و تقدیر نامه در جشنواره مهرگان فردا از موفقیت های این مرکز می باشد .

جمشیدی خاطر نشان کرد : مسائل آموزشی قرآنی ، فرهنگی ، تربیتی ، ورزشی و اردویی از برنامه اجرایی این مرکز می باشد.

سیده نعیمه شجاع الدین معاون علمی دبستان دانشگاهیان و کارشناس ارشد مدیریت صنعتی نیزدر این مراسم گفت : چیزی که سرنوشت انسان را می سازد استعداد های او نیست بلکه انتخاب هایش است و در عصر حاضر ( کارآفرینی ) یک ضرورت است نه یک انتخاب . دانش آموزان این دوره مجبورند سبک و زندگی کارآفرینانه داشته باشند از این رو در جامعه ی ایران برای رسیدن به قله های رفیع توسعه نیازمند تفکر خلاقانه است .

شجاع الدین گفت : مدرسه دانشگاهیان با این رویکرد گامی در رسیدن این مهم برداشته است .

وی گفت با همکاری پژوهشسرای استان بوشهر و با رویکردی کاملا علمی و بررسی شده با متد های آموزشی مدارس فنلاند وسنگاپور ( البته بومی شده و مطابق با فرهنگ ملی کشورمان ) گامی مهم واستوار در این زمینه فعالیت می کند .

در پایان به منظور قدردانی از مربیان وکادرآموزشگاه هدایایی به آنان داده شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار