مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل خبرداد:برگزاری تورهای صنعتی برای بالابردن توان علمی مدیران در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: هفت تور صنعتی برای بالابردن توان علمی مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۲۰۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل خبرداد:برگزاری تورهای صنعتی برای بالابردن توان علمی مدیران در اردبیل

علی نظری شیخ احمد افزود: این تورها با هدف آشنایی واحدهای تولیدی با فناوری های جدید، گسترش بازار تولید و ایجاد ارتباط و تعامل سازنده بین واحدهای صنعتی برگزار شده است.

وی گفت: با حضورمدیران واحدهای تولیدی در تورهای صنعتی علاوه بر آشنایی با راهکارهای موفقیت در حیطه کاری خود زمینه ایجاد تبادل نظر در عرصه صنعت و بالا بردن توان علمی مدیران و صاحبان صنایع نیز فراهم می شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان بیان کرد: تنها استفاده از تجربیات شخصی نمی تواند مسیر پیشرفت برای واحد صنعتی باشد بلکه استفاده از تجربیات واحدهای موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می تواند طرح و ایده نو خلق کند.

نظری شیخ احمد با اشاره به برگزاری تورهای صنعتی خارج از کشور افزود: مدیران واحدهای صنعتی وتولیدی استان از واحدهای صنعتی و همچنین از نمایشگاه های برگزار شده در کشورهای تونس ، آذربایجان ، چین , بلغارستان ، ایتالیا , گرجستان و ترکیه بازدید کردند.

وی گفت: هدف از تورهای صنعتی خارج از کشور آشنایی واحدهای صنعتی با فناوری های جدید و انجام بازدید از واحدهای صنعتی و نمایشگاه ها می باشد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: برگزاری تورهای صنعتی ازجمله برنامه های در دست اجرا برای حمایت از صنایع کوچک با پرداخت هزینه تور تا سقف ۵۰ درصد توسط این شرکت با هدف تشویق تولیدکنندگان استان انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار