مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل: ازمحصولات تولیدی هنرستان‌های اردبیل حمایت می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از محصولات تولیدی هنرستان های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان اردبیل حمایت جدی می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۰۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:  ازمحصولات تولیدی هنرستان‌های اردبیل حمایت می‌شود

احمد ناصری در دیدار با مسئول گروه صنایع چوب و مبلمان دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: امسال که از جانب مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، آموزش و پرورش استان اردبیل بر اساس تبصره 75 قانون بودجه اقدام به حمایت از محصولات تولیدی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش کرده است.

وی افزود: ظرفیت‌های موجود در هنرستان‌های استان فرصت مناسبی در راستای حمایت از تولید محصولات و کالاهای ایرانی است که باید توجه جدی به مقوله تولیدی کردن محصولات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش صورت پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: در راستای حمایت جدی از توسعه آموزش همراه با تولید در هنرستان‌ها، نیازمندی‌های تجهیزاتی و خدماتی آموزش و پرورش استان که در این هنرستان‌ها ارائه شود از این منابع تامین خواهد شد که این کار سبب گردش منابع در داخل آموزش و پرورش شده و به افزایش بهره‌وری کمک خواهد کرد.

ناصری با اشاره به ظرفیت‌های مناسب ارائه خدمات و تولیدات در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان تصریح کرد: در هنرستان‌های استان انواع محصولات کشاورزی، میز و صندلی، مبلمان و کابینت، پوشاک در حال تولید بوده که درآمد حاصل از این تولیدات نیز به همان واحد آموزشی تولیدکننده برگشت داده می‌شود.

وی گفت: این واحدهای آموزشی آماده تامین این محصول برای سایر ادارات و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی را دارد که امیدواریم با حمایت از این محصولات و تولیدات بتوانیم رونق فعالیت‌ها را در اینمراکز شاهد بوده و از مزایای آن برخوردار شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار