موسی‌خانی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین خبر داد؛

حضور آتش‌نشانان شهرداری قزوین در 14 عملیات در 48 ساعت گذشته

قزوین (پانا) - قدیر موسی خانی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش نشانان سازمان آتش نشانی قزوین در 48 ساعت گذشته در 14 عملیات مختلف امداد و نجات و اطفای حریق حضور داشتند.

کد مطلب: ۸۲۰۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور آتش‌نشانان شهرداری قزوین در 14 عملیات در 48 ساعت گذشته

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ موسی خانی افزود: در پی اطلاع رسانی و تماس‎های مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در تاریخ دوشنبه هفدهم و سه شنبه هیجدهم اردیبهشت ماه سال 1397، تعداد 14 مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات به مرکز فرماندهی عملیات 125 آتش نشانی قزوین خبر داده شد.

وی بیان کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت مربوط به حریق ضایعات 3 مورد، مشاهده و گیر کردن حیوانات 3 مورد، محبوس شدن در آسانسور یک مورد، افکن چاه یک مورد، حریق پیک نیک در منزل مسکونی 2 مورد و سایر حوادث به تعداد 4 مورد بوده که آتش نشانان با حضور به موقع در محل اقدامات لازم و عملیات امداد برای هر یک از حوادث را انجام دادند.

موسی خانی در خاتمه با اعلام اینکه خوشبختانه هیچ کدام از این حوادث آسیب دیدگی و خسارت جانی نداشتند، عنوان کرد: آتش نشانان پس از رفع خطر و اطمینان کامل از ایمن سازی محل حادثه نسبت به تهیه گزارش از عملیات‌های اعزامی اقدام و به مأموریت خود پایان دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارکنان سازمان آتش نشانی قزوین در تمامی اوقات شبانه روز با آمادگی کامل در ایستگاه های هشت گانه شهر حضور دارند و شهروندان می توانند درصورت بروز هرگونه حوادث و مسائل ایمنی با شماره 125 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار