فرمانده ناجا: بیش از 40 درصد سربازان وظیفه تحصیلات عالی دارند

تهران (پانا) - فرمانده ناجا می‌گوید بیش از 40 درصد سربازان وظیفه، تحصیلات عالی دارند که باید از ظرفیت این افراد برای آموزش سایر سربازان و نیز از ایده ها و ابتکارات آنها در نیروهای مسلح بهره برداری شود.

کد مطلب: ۸۲۰۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناجا: بیش از 40 درصد سربازان وظیفه تحصیلات عالی دارند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در نخستین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه با تبریک اعیاد شعبانیه و نیز تشکر از دست اندرکاران برگزاری این همایش، اظهار کرد: تأثیرات مثبت این همایش قطعا در سربازان وظیفه احساس خواهد شد و ان شاء الله به یاری خداوند این تأثیرات مثبت در نیروهای مسلح و جامعه نیز اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: توجه به کار و تلاش و تولید داخل قطعا به نیروهای جوان بستگی دارد و با مهارت آموزی کارکنان این مهم محقق خواهد شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی به دلیل گستردگی و تنوع مأموریت ها کمتر تمرکز پادگانی دارد و تقریبا در همه نقاط کشور مشغول خدمت رسانی به مردم است کمتر می تواند برای سربازان دوره های مهارت آموزی حین خدمت برگزار کند اما با این حال از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را در راستای مهارت آموزی سربازان وظیفه به کار خواهیم بست.

سردار اشتری ادامه داد: سربازان ما در کنار نیروهای مرزبانی در 8 هزار و 755 کیلومتر مرز خشکی و دریایی مشغول حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سربازان باید در کنار فراگیری و کسب آمادگی های رزمی و دفاعی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی را نیز فرا بگیرند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیشترین تمرکز را بر "انسان محوری" گذاشته و ما در این راستا باید اهتمام جدی داشته باشیم.

سردار اشتری به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رشد معنوی و حرفه ای گرایی در دوران سربازی اشاره و تصریح کرد: باید بدانیم جوانان سربازی که در حال خدمت هستند، امانتی از سوی مردم در دستان ما می باشند؛ سربازان عزیز نباید تصور کنند که این دو سال را هر گونه که هست بگذرانند بلکه بایستی از لحاظ اعتقادی تغییرات مثبتی در آنها ایجاد شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور افزود: درصد بسیار ناچیزی از افراد در دوران سربازی بنا به دلایلی آسیب می بینند که باید تلاش شود این درصد ناچیز به صفر برسد.

سردار اشتری ادامه داد: بیش از 40 درصد سربازان وظیفه، تحصیلات عالی دارند که باید از ظرفیت این عزیزان برای آموزش سایر سربازان و نیز از ایده ها و ابتکارات آنها در نیروهای مسلح بهره برداری شود.

فرمانده ناجا در پایان خروج آمریکا از برجام را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: همان گونه که امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب فرمودند"تحریم آمریکا برای مردم ما نعمت به همراه دارد" ان شاءالله خروج آمریکا از برجام نیز برای کشور برکاتی به همراه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار