فعالیت های قرآنی با محوریت تفسیر پر رنگ تر شود

خرم آباد ( پانا ) - مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر این موضوع که در راستای ترویج فرهنگ قرآنی راه‌های متعددی وجود دارد، اظهارکرد: همان‌گونه که در زمینه فعالیت‌های قرآنی مانند قرائت ترتیل و تحقیق قرآن، کار شده، در زمینه تفسیر قرآن نیز، باید فعالیت کرد.

کد مطلب: ۸۲۰۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های قرآنی با محوریت تفسیر پر رنگ تر شود

حمید رضا حنان در هشتمین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان لرستان، که با حضور اعضای شورا برگزار شد، گفت: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای جریان فکری و جریان شکلی، تشکیل شده است.
وی با اشاره به این‌که جریان شکلی مانند تشکیل حکومت است که یک وظیفه کاملاً مشخص است، و این جریان مسیر را برای ما مشخص می‌کند، عنوان کرد: یک جریان دیگر نیز وجود دارد تحت عنوان جریان فکری که این جریان برای ما هدف و چشم‌انداز را مشخص می‌کند، مهم این است که بین این دو نیز هماهنگی وجود داشته باشد.
حنان ادامه داد: برای ما اهمیت دارد که این دو جریان با یکدیگر هماهنگ باشند، و اگر بین این دو جریان هماهنگی نباشد، قطعاً در رسیدن به هدف و چشم‌انداز دچار انحراف خواهیم شد، که خطر بسیار بزرگی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: جریان فکری نظام جمهوری اسلامی نیز بر محور قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، می‌چرخد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار