برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار قرآنی در خرم آباد

خرم آباد ( پانا ) - رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار قرآنی در خرم آباد خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۰۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار قرآنی در خرم آباد

منصور احمدی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار قرآنی با ارائه بیش‌از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و نرم‌افزار در ایام ماه مبارک رمضان، اظهارکرد: این نمایشگاه ۱۰ روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، با تخفیف ۴۰ درصد برپا شده و تا نیمه‌های ماه مبارک رمضان، دایرخواهد بود.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف جهت برگزاری جشن رمضان در استان، اظهارکرد: در نظر است حدود ۲۰ برنامه فرهنگی و هنری و قرآنی در قالب جشن رمضان در سطح استان برگزار شود، که در این راستا پوستر برنامه‌ها طراحی و در سطح استان پخش شد.
احمدی با اشاره به برگزاری سه جشنواره فرهنگی و هنری با موضوع قرآن و عترت در ایام ماه مبارک رمضان در استان، ادامه داد: جشنواره نقاشی، جشنواره دل‌نوشته‌ای به خدا و جشنواره خوشنویسی با خودکارو مداد، در این ایام برگزار خواهد شد که از این سه جشنواره، جشنواره نقاشی ویژه افراد زیر ۱۵ سال بوده و دیگر جشنواره‌ها محدودیت سنی ندارد.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به اجرای طرح تعویض کتب کهنه قرآن‌کریم با مصحف شریف نو، عنوان کرد: این طرح در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین مانند روال سال‌های قبل در طول ماه مبارک رمضان محافل و مجالس جامع انس با قرآن‌کریم و مجالس تفسیر قرآن‌کریم در شهرستان‌های استان و با محوریت روستاهای محروم بزرگ و دارای جمعیت بالا، برگزار خواهد شد که در این راستا از قاریان برتر استان و کشور بهره گرفته خواهد شد.
احمدی افزود: در این راستا سعی شده که در محافل انس با قرآن‌کریم از قرائت قاریان استانی و کشوری، مداحی مداحان، شاعران استانی بهره گرفته شده و مسابقات فرهنگی و مذهبی در قالب محافل انس با قرآن‌کریم برگزار شود.
رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به برگزاری جشن حلول ماه مبارک رمضان در استان، تصریح کرد: برگزاری محافل تفسیر و تدبر در قرآن‌کریم با محوریت برنامه تفسیر نماینده ولی‌فقیه در استان، تجلیل از تعدادی از فعالان قرآنی استان، برگزاری اختتامیه جشنواره‌های فرهنگی و هنری جشن رمضان و همچنین توزیع قرآن‌کریم و ... ازجمله برنامه‌های قابل اجرا در قالب جشن رمضان در استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار