در گفت‌وگو با پانا

حسن زمانی: درخشش گلر ذوب آهن نبود استقلال چهار گل می‌زد؛ ایمان دارم در بازی برگشت صعود می‌کنیم

تهران (پانا)-  عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درخشش گلر ذوب‌آهن و بدشانسی را عامل شکست استقلال از ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا دانست.

کد مطلب: ۸۲۰۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
حسن زمانی: درخشش گلر ذوب آهن نبود استقلال چهار گل می‌زد؛ ایمان دارم در بازی برگشت صعود می‌کنیم

حسن زمانی در گفت‌وگو با پانا، درباره شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ استقلال اسیر بدشانسی شد وگرنه به نظرم بازی قابل قبولی ارائه داد. روزبه چشمی از بهترین‌های استقلال است اما همیشه اشتباه جزئی از فوتبال است و او هم در بازی دیشب اسیر اشتباه شد. مهم این است که ما تلاش می‌کنیم در بازی برگشت صعود کنیم.

زمانی ادامه داد: به نظرم استقلال در این بازی توانایی زدن چهار گل داشت و موقعیت‌اش نیز فراهم بود اما نتوانست از این شرایط استفاده کند. در هر حال ما در بازی برگشت صعود می‌کنیم و به این موضوع ایمان دارم. استقلال بازی را خوب شروع کرد و موفق شد موقعیت‌های خوبی را به وجود بیاورد، اما رشید مظاهری درون دروازه ذوب‌آهن نمایش خوبی داشت و جلوی پیش افتادن استقلال را گرفت. در نیمه دوم جریان بازی به نفع ذوب‌آهن بود که رحمتی با چند مهار خوب عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: ذوب‌آهن فقط نیمه اول را از استقلال برد و نیمه دوم این رقابت در تهران و در بازی برگشت است. در تهران هم شرایط فرق می‌کند و کار استقلال راحت‌تر است و به خوبی می‌تواند از شرایط میزبانی استفاده می‌کند. غیبت مامه تیام در این دیدار خیلی تأثیرگذار بود اما در بازی برگشت با رفع مصدومیت او پیروزی از آن استقلال خواهد بود و نتیجه این بازی را جبران و به مرحله بعد صعود کند.

زمانی در خصوص اینکه چرا شفر در نشست خبری مدام تأکید می‌کرد جنگندگی بازیکنانم پیامی برای مدیرعامل است، گفت: نمی‌دانم باید قضیه را بررسی کنیم که چرا شفر این حرف را زد. بازیکنان استقلال همگی جنگنده هستند و در آن هیچ شکی نیست. این تیم در دقایق پایانی اسیر اتفاقات و بدشانسی‌های فوتبالی شد و با یک پنالتی نتیجه را واگذار کرد.

وی در پایان گفت: ما به بازیکنان خودمان ایمان داریم و می‌دانیم این مسائل در فوتبال همیشه می‌افتد. مهم این است که استقلال دروازه‌بان قابل قبولی مانند مهدی رحمتی را دارد که یکی از بهترین‌های استقلال است. تعویض داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت باعث شد زور استقلال در نیمه دوم کمتر شود و ذوب‌آهن بتواند به دروازه استقلال نزدیک شود و موقعیت ایجاد کند وگرنه اگر این اتفاق نمی‌افتاد الآن نتیجه به این شکل نبود. در هر حال این بازی برای ما تمام شده و باید به فکر بازی برگشت باشیم و با جنگندگی که بازیکنان استقلال همیشه دارند در برابر ذوب‌آهن پیروز شویم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار