آغاز فعالیت چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور در شیراز

شیراز(پانا) -  چهاردهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی دام، طیور و صنایع وابسته فارس، روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۲۰۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور در شیراز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه، این استان را از مناطق شاخص پرورش دام و طیور در کشور دانست و گفت: می توان با کمک و حمایت از شرکت ها، تولید کنندگان داخلی و همچنین پرورش دام و طیور با روش های علمی و در قالب واحدهای صنعتی، زمینه پیشرفت این صنعت را فراهم کرد .

سید محمود موسوی افزود: در این نمایشگاه 90 شرکت و تولید کننده برتر این صنعت از سراسر نقاط کشور و شماری از نمایندگان محصولات خارجی حضور دارند .

او گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه در چهار سالن سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا و همچنین فضای باز نمایشگاهی در فضایی با مساحت بیش از 11 هزار مترمربع، انواع تولیدات، خدمات و دستاورهای خود از جمله خوراک دام و طیور، انواع بذر، مکمل دام، ماشین آلات مرتبط با این صنعت، داروهای دامی، تجهیزات دامپروری، آسیاب، چاپگرهای صنعتی، صنایع لبنی، تاسیسات برودتی، مخازن صنعتی و سیستم های تصفیه آب را ارایه کرده اند .

موسوی بیان کرد: 36 درصد از شرکت کنندگان در این نمایشگاه را شرکت ها و تولید کنندگان استان فارس تشکیل داده اند .

وی ادامه داد: حمایت از تولید و کالای ایرانی، کمک به توسعه کشور و پیشرفت صنعت دام و طیور، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان فعالان این حوزه، فراهم کردن زمینه ای مساعد برای تبادل تجربیات و انتقال فناوری های روز دنیا و بررسی مشکلات صنعت دام و طیور از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است .

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی دام، طیور و صنایع وابسته فارس، تا روز بیست و یکم اردیبهشت ماه 97 از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز دایر است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار