تاریخ برگزاری آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور اعلام شد

شیراز (پانا) - رئیس اداره سنجش آموزش وپرورش فارس گفت: آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور در فارس به طور همزمان در سراسر کشور ، صبح روز جمعه 21 اردیبهشت 97 برگزار می گردد.

کد مطلب: ۸۲۰۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تاریخ برگزاری آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور اعلام شد

امیر شیرازی نژاد،گفت: در استان فارس یک هزار و 655 تن از فرهنگیان ، برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند .

رئیس اداره سنجش آموزش وپرورش فارس گفت: آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور، راس ساعت 9 صبح روز جمعه 21 اردیبهشت 97 برگزار می شود و داوطلبان شرکت در این آزمون ، می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، از ساعت 17 تا 24 روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت به سامانه اینترنتی http://eazam.medu.ir مراجعه نمایند .

شیرازی نژاد یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که در هنگام ثبت نام گزینه انتخاب زبان خارجی برای آنها غیر فعال بوده است، لازم است قبل از دریافت کارت، نوع زبان خارجی آزمون خود را مشخص ، و سپس نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند .

رئیس اداره سنجش آموزش وپرورش فارس گفت: آن دسته از داوطلبانی که موفق به پرداخت وجه ثبت نام نشده بودند نیز ،تنها تا ساعت 24 روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه امکان پرداخت وجه از طریق درگاه الکترونیکی و دریافت کارت خود را دارند .

وی با اشاره به فرآیند برگزاری این آزمون گفت: با توجه به اینکه درهای ورود به جلسه امتحان راس ساعت 8:20 صبح بسته خواهد شد، لذا تمام داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی ،در محل حوزه امتحانی خود که بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده، حاضر باشند .

شیرازی نژاد با تاکید بر اینکه "داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی در جلسه آزمون خودداری نمایند " گفت : هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار