باحضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شد:

تجلیل از 115 معلم نمونه خراسان رضوی

مشهد (پانا)- مراسم تجلیل از 115 معلم نمونه خراسان رضوی سه شنبه شب باحضور مسئولین استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 115 معلم نمونه  خراسان رضوی

قاسمعلی خدابنده ، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، سه شنبه شب در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان رضوی با اشاره به ارزش بالای شغل معلمی در دین مبین اسلام اظهار داشت : قطعا شغل مغلمی از ارزشمندترین مشاغل است.
وی آموزش و پرورش را رکن اصلی توسعه کشور دانست و معلم را از مهمترین پایه های نظام تعلیم و تربیت ذکر کرد و تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که با همت معلمان استان در سال تحصیلی جاری تاکنون بیش از 66 رتبه برتر کشوری در شاخص های مختلف را کسب کردیم.
خدابنده به توانمندسازی معلمان در حوزه های مختلف هم اشاره ای داشت و افزود : معلمان ما الگوی اصلی دانش آموزان هستند و باتوجه به مراجع اطلاعاتی تاثیرگذاری که در جامعه وجود دارد باید معلم با آگاهی در کلاس درس حاضر شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین مقاومت در مقابل تغییرات در آموزش و پرورش را یکی از چالش های پیش روی این بخش دانست و گفت : اگر به دنبال این هستیم که در زمینه های مختلف پیشرفت داشته باشیم باید با جدی گرفتن آموزش و پرورش و بویژه نقش مهم معلمان در این بخش تلاش کنیم روز به روز جایگاه تعلیم و تربیت را در جامعه ارتقاء بخشیم.

حمید کفشکنان دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان خراسان رضوی هم در این مراسم با اشاره به این که در قالب برنامه های تکریمی ستاد بزرگداشت مقام معلم در سال 97 ترویج فرهنگ عمومی در تجلیل از مقام معلم ، تکریم معلم تمام ساحتی ، توسعه مشارکت نظام مند جامعه در برنامه های تکریمی و تکریم همه معلمان در سطح جامعه از اهداف اصلی بوده است اظهار داشت: در همین راستا اجرای برنامه های بزرگداشت مقام معلم در سطوح مختلف منطقه ای ، شهرستانی و استانی برنامه ریزی شد و در هفته معلم در سال 97 بیش از 300 برنامه تکریمی برگزار شد.
کفشکنان افزود : بر همین اساس 1384 معلم نمونه منطقه ای و 115 همکار در سطح استان به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند و امروز از معلمان نمونه استان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار