مراسم بزرگداشت هفته معلم در میناب برگزار شد

میناب (پانا) - مراسم گرامی داشت هفته معلم با حضور مسئولان شهرستان میناب در دبیرستان ام سلمه این شهربرگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۰۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت هفته معلم در میناب برگزار شد

مراسم بزرگداشت مقام معلم در دبیرستان ام سلمه میناب با استقبال جمعیت کثیری از فرهنگیان و با حضور شهباز بارانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان علیرضا باقری، معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش پرورش هرمزگان و علیرضا درویش نژاد ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

غلامرضا سالاری میری، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میناب ضمن خوش آمد گویی به میهمانان گفت :از اینکه محفل معلمی را با قدومتان مزین کردید سپاسگزارم به نوبه خودم ایام و اعیاد گذشته و بلاخص میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) رامحضر شما عزیزان تبریک عرض میکنم همچنین فرا رسیدن هفته معلم را گرامی میداریم یاد و خاطره شهدا فرهنگی شهرمان و استاد مرتضی مطهری و همه شهدایی که حق زیادی به گردنمان دارند را گرامی میداریم
وی افزود : اگر امشب در نهایت امنیت نشسته ایم به واسطه تلاش و از خود گذشتگی آن عزیزان بود و انشالله همه ما رهروان صدیقی برای شهدا باشیم .


سالاری در ادامه اظهار کرد : ما بیش از ۱۲۶ مدرسه تخریبی داریم که واقعا یکی از مشکلات ما وجود همین مدارس تخریبی و نا ایمن است که این مدارس در شان معلمان و دانش آموزان ما نیست.

سالاری عنوان کرد : ما ، در ماه گذشته بیش از ۲۵ مدرسه تخریبی را بدست تعمیر داده ایم تعدادی از این مدارس تحویل دانش آموزان شده . و بزودی با حضور مسئولین استانی کلنگ چند مدرسه دیگر هم زده میشود.


سالاری در در راستای تجلیل از فرهنگیان شهرستان میناب گفت :

معلمان و فرهنگیان در تعلیم و تربیت ادای دین نموده اند،وپای ارزشهای انقلاب ایستاده اند.
وی افزود:رشد و نمو ما در استان و کشور مشخص است و این از تلاش شبانه روزی فرهنگیان دلسوز است.


معصومه کورچی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار