فتاح و گل به خودی رسانه‌های مخالف حسن روحانی

تهران (پانا) - دولت احمدی‌نژاد دولت محرومین لقب گرفت؛ بی‌آن‌که کسی بیندیشد وضع محرومین در پایان دولت معجزه هزاره سوم چه سرنوشتی پیدا کرد. در میان این همه غوغا و هیاهو سخنان آقای فتاح سرپرست کمیته امداد اما از لونی دیگر بود. احتمالا کسی به سخنان آقای فتاح توجه چندانی نخواهد کرد. برای رسانه‌های مخالف روحانی انتشار سخنان آقای فتاح گل به خودی محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۹۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
فتاح و گل به خودی رسانه‌های مخالف حسن روحانی

سیدعبدالجواد موسوی در روزنامه اعتماد نوشت: «در دولت‌های پس از جنگ شاید دولت روحانی کمتر از دیگر دولت‌ها درباره رفع فقر و محرومیت سخن گفته باشد، و از آن جایی که شعار اصل و اساس سیاست را در سرزمین ما شکل داده و می‌دهد خیلی‌ها دولت روحانی را به بی‌اعتنایی به مساله معاش مردم متهم می‌کنند. برچسب‌هایی مثل لیبرال و نئولیبرال نیز از همین جا نشات می‌گیرد. بر همین اساس هم بود که دولت احمدی‌نژاد دولت محرومین لقب گرفت؛ بی‌آن‌که کسی بیندیشد وضع محرومین در پایان دولت معجزه هزاره سوم چه سرنوشتی پیدا کرد. در میان این همه غوغا و هیاهو سخنان آقای فتاح سرپرست کمیته امداد اما از لونی دیگر بود. احتمالا کسی به سخنان آقای فتاح توجه چندانی نخواهد کرد. برای رسانه‌های مخالف روحانی انتشار سخنان آقای فتاح گل به خودی محسوب می‌شود. آنها این همه سال سعی کردند این دولت را دولت مرفهان بی‌درد جا بزنند و حالا انتشار این سخنان می‌تواند نقض آن همه دعوی و اتهام باشد. رسانه‌های موافق هم متاسفانه آن قدر درگیر مسائلی همچون فیلترینگ تلگرامند که کمتر به این حرف‌ها توجه می‌کنند اما آنها که اندکی از سیاست زدگی و شعار فاصله گرفته‌اند اهمیت این حرف‌ها را به خوبی درک می‌کنند. حضرت لسان غیب قرن‌ها پیش سرود:

ساقی به جام عدل بده باده تا گدا

غیرت نیاورد که جهان پر بلا کند

این سخن حکیمانه تا جاودان معیار مملکت‌داری است. بیش از این منبر نروم و به نقل قول رییس کمیته امداد بپردازم: دنبال فرصتی بودم حرف دلم را بزنم، ممکن است خوشایند برخی نباشد اما باید بر اساس اعتقادات خودمان حرف بزنیم. آقای روحانی شعار رفع فقر را دادند، می‌خواهم منصفانه در کنار مضجع رضوی اعلام کنم که به این شعارشان عمل کردند. ٤٠٠٠ میلیارد تومان برای نخستین‌بار در بودجه آمد و دولت این تبصره را ١٠٠ درصدی عمل کرد و این بسیار مهم است. دریافتی مددجویان ما و سازمان بهزیستی ٣ تا ٤,٥ برابر شد و... الخ.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار