دبیر شورای سیاست‌گذاری دهمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری مدیریت شهری

رویکرد پژوهشی پشتوانه سیاستگذاری و اتخاذ تصمیمات حوزه مدیریت شهری است

تهران (پانا) - دبیر شورای سیاست‌گذاری دهمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری مدیریت شهری جزئیات برگزاری این جشنواره را اعلام و از علاقمندان دعوت کرد با حضور در پنل های تخصصی جشنواره گواهینامه تخصصی دریافت کنند.

کد مطلب: ۸۱۹۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد پژوهشی پشتوانه سیاستگذاری و اتخاذ تصمیمات حوزه مدیریت شهری است

مهدی عباسی، دبیر شورای سیاست‌گذاری و رئیس دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری مدیریت شهری جایزه جهانی تهران درباره این جشنواره که در روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در دو بخش برگزار می شود، گفت: « بخش اول روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه ازساعت 8:30 الی 17:30 با برگزاری کارگاه های تخصصی بخش کنفرانس جشنواره خواهد بود و نوبت دوم نیز روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه از ساعت 8الی 17:00 با مراسم اصلی، اختتامیه جشنواره و پنل‌های تخصصی برگزار خواهد شد.
وی به عناوین پنل‌های تخصصی جشنواره اشاره کرد و افزود: روش‌های نوین تامین مالی و مدیریت بدهی‌های شهری، تاب‌‌آوری اقتصاد شهری‏ اقتصاد مقاومتی و رقابت‌پذیریت شهری، مسکن شهری،اقتصاد دانش‌بنیان‏ شهرها‏ و ارتقاء کیفیت خدمات شهری،قیمت‌گذاری کالا و خدمات و سیاست‌گذاری درآمدی و حکمرانی خوب شهری پنل های تخصصی این جشنواره هستند.
عباسی حضور در کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی را برای تمام دانشجویان و پژوهشگران علاقمند آزاد اعلام کرد و از صدور گواهی حضور برای شرکت‌کنندگان در پنل‌ها خبر داد. .
دبیر شورای سیاست‌گذاری و رئیس دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری مدیریت شهری همچنین اعلام کرد: مجموعا 3570 اثر در 14 محور تخصصی و یک محور ویژه تحت عنوان تجارب کاربست پروژه های پژوهشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این تعداد 275 اثر به مرحله دوم راه یافته‌اند. در نهایت بر اساس رای داوران جشنواره 10 اثر حائز دریافت جایزه جهانی تهران خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار