واکنش مدیر برنامه‌های افشین قطبی به پیشنهاد صنعت نفت

تهران (پانا) –  مهدی حاج باقر خبر احتمال حضور افشین قطبی در صنعت نفت آبادان را رد کرد.     

کد مطلب: ۸۱۹۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مدیر برنامه‌های افشین قطبی به پیشنهاد صنعت نفت

در حالی که دقایقی قبل یکی از خبرگزاری‌ها خبر از حضور افشین قطبی در بین نامزدهای هدایت صنعت نفت آبادان در لیگ برتر هجدهم داده بود؛ مهدی حاج باقر مدیر برنامه‌های افشین قطبی در واکنش به این خبر گفت: چند وقت پیش تماسی با من گرفته شد و پیشنهاد دادند که افشین قطبی برای سرمربی گری صنعت نفت گزینه است و نظر افشین را درباره این موضوع جویا شدند.

وی ادامه داد: من هم در پاسخ به پیشنهاد مطرح شده از سمت باشگاه صنعت نفت با اینکه پیشنهاد محکمی هم بود گفتم افشین پیشنهاد هدایت صنعت نفت آبادان را نمی‌پذیرد.

حاج باقر افزود: اینکه در روزهای باقی مانده تا آغاز لیگ نامی مانند افشین قطبی برای هدایت تیم‌ها مطرح شود با توجه به کارنامه‌ای که در پرسپولیس و تیم ملی داشته و همچنین محبتی که مردم به افشین دارند کاملاً طبیعی است. اما دوستان دقت کنند افشین اکنون سرمربی یک تیم چینی در لیگ یک این کشور است.

مدیر برنامه‌های سرمربی اسبق پرسپولیس در پایان درباره مشکل مالیاتی افشین قطبی گفت: مشکل از سمت باشگاه پرسپولیس خوشبختانه پس از مدت‌ها حل شد و افشین می‌تواند به کشورش سفر کند و اگر قصد بازگشت به ایران را داشته باشد برای خروج مشکلی نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار