پیام تبریک روحانی به مناسبت قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری در پیامی با تبریک قهرمانی مقتدرانه و امیدبخش تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان در بازی‌های جهانی دانش‌آموزی، این سرافرازی را بیانگر ظهور استعداد، همت و شایستگی فرزندان رشید این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف جهانی و نشان‌دهنده اهمیت ورزش دانش‌آموزی به عنوان پشتوانه حقیقی ورزش ملی دانست.

کد مطلب: ۸۱۹۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک روحانی به مناسبت قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه و امیدبخش تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی دانش‌آموزان در بازی‌های جهانی دانش‌آموزی را به ملت شریف و جامعه تعلیم و تربیت کشور تبریک و تهنیت می‌گویم.

این سرافرازی بیانگر ظهور استعداد، همت و شایستگی فرزندان رشید این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف جهانی و نشان‌دهنده اهمیت ورزش دانش‌آموزی به عنوان پشتوانه حقیقی ورزش ملی است. به همین لحاظ مسئولیت همه متولیان ورزش کشور را در شکوفا نمودن استعدادهای ورزشی بالقوه کودکان و نوجوانان دانش‌آموز سنگین‌تر می‌نماید.

تقارن این افتخار با هفته بزرگداشت مقام معلم ایجاب می‌کند که مراتب قدرشناسی خود را از معلمان، مربیان، دست‌اندرکاران ورزش آموزشگاهی، دانش‌آموزان قهرمان و خانواده‌های ایشان ابراز نموده و سربلندی روز افزون نوجوانان و جوانان عزیز ایران اسلامی را از خداوند منان مسألت نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار