رئیس دانشگاه شهید رجایی: ماموریت گرایی و تقویت از درون، سرلوحه فعالیت‌های دانشگاه شهید رجایی است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه شهید رجایی به اهمیت ماموریت دانشگاه شهید رجایی در راستای تربیت نیروی متخصص و متعهد فنی مورد نیاز جامعه اشاره کرد.

کد مطلب: ۸۱۹۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشگاه شهید رجایی: ماموریت گرایی و تقویت از درون، سرلوحه فعالیت‌های دانشگاه شهید رجایی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی، مراسم گرامی داشت روز معلم و مقام شامخ استاد روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه 1397 در سالن شهید طهرانی مقدم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حمیدرضا عظمتی، رئیس دانشگاه شهید رجایی به اهمیت ماموریت دانشگاه شهید رجایی در راستای تربیت نیروی متخصص و متعهد فنی مورد نیاز جامعه اشاره کرد و افزود: در حوزه علوم اجتماعی معلمان کشور بالاترین و مطمئن ترین محل رجوع مردم هستند و سرمایه ای بالاتر از این برای ما وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود بر ماموریت گرا بودن دانشگاه شهید رجایی اشاره و ابراز امیدواری کرد که ما باید در راستای ماموریت خود چه در داخل کشور و چه در خارج از مرزها حرفی برای گفتن داشته باشیم و این میسر نخواهد شد مگر این که با تمام قوت در مرز دانش حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه شهید رجایی با اشاره به رشد هرم اعضای هیات علمی از شش درصد به 33 درصد در مرتبه دانشیار و استاد تمامی، به حضور بیش از هفتاد نفر دانشیار و استاد تمام در دانشگاه اشاره کرد و آن را سرمایه ای برشمرد که با اتکای به آن می‌توان با قدرت بیشتری در مجامع ملی و فراملی شرکت کرد و از این پتانسیل ارزشمند بیش از پیش در جامعه و خصوصا در وزارت آموزش و پرورش استفاده کرد.

وی تقویت از درون را رمز موفقیت دانشگاه شهید رجایی دانست و افزود: باید کارهای گذشته را با قدرت بیشتری جلو ببریم و بیش از پیش به وظایف ذاتی خود در حوزه آموزش، پژوهش و کارآفرینی اهتمام جدی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار