مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

تکریم معلم وظیفه همه آحاد جامعه و مسئولین است

دشتستان ( پانا ) مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت : تکریم معلم وظیفه همه احاد جامعه و مسئولین است

کد مطلب: ۸۱۹۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تکریم معلم وظیفه همه آحاد جامعه و مسئولین است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در آئیین تجلیل از معلمان بخش بوشکان تکریم از معلم را وظیفه همگانی دانست و گفت : نقش معلم در جامعه یک نقش بی بدیل است که باید به طور خاص از آنها تجلیل به عمل آید .

سیدحسن لواسانی فرد ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم ، با بیان این که معلمان در خط مقدم جبهه تعلیم وتربیت انسان قرار دارند، گفت : باید در ارتقاء منزلت و کرامت اجتماعی این قشر خدوم تلاش کرد و آن طور که شایسته است از آنان تجلیل نمود .

وی ضمن تأکید بر حرکت معلمان بر محور آگاهی و دانش گفت: افزایش مشارکت فرهنگیان در سطوح و فرایندهای مختلف تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرا و نظارت نشان از شان و شخصیت والای معلمان است که توانایی های زیادی در اداره امور جامعه دارند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: نتیجه این مشارکت استقرار مدیریت اثربخش، کارآمد، مسئولیت پذیر، پاسخگو و ایجاد بستر برای استقرار نظام موثر مدیریتی است.

سیدحسن لواسانی فرد اصلی ترین رسالت آموزش وپرورش را تربیت دانش آموزان دانست و گفت:در این زمینه هر چقدر سرمایه گذاری شود بطور قطع نتیجه بخش خواهد بود.

وی با بیان این که زحمات قشر مهم، تاثیرگذار و اساسی معلم قابل تقدیر است و همیشه مدیون آنان هستیم، افزود: علم از جایگاه بسیار ویژه ای در جامعه اسلامی برخوردار است به طوری که خداوند، خود را در سوره الرحمن با مضمون"ˈ الرحمن - علم القران" معلم معرفی می فرماید.

مدیر آموزش و پرورش افزود : اقدامات صورت گرفته در بخش بوشکان از جمله ایجاد آموزشگاه شبانه روزی و تجمیع مدارس باعث پیشرفت های تحصیلی در این منطقه شده است و امیدواریم با تداوم این فعالیت ها شاهد درخشش دانش آموزان بخش در مراحل عالی در سطح کشور باشیم .

سیدحسن لواسانی فرد گفت : در هفته بزرگداشت مقام معلم نهادهای مختلفی دولتی و انجمن های مردم نهاد بسیاری جهت تبریک این هفته و تجلیل از زحمات و تلاش های معلمان عزیز با حضور در مدارس و مدیریت آموزش و پرورش وظیفه تجلیل از معلمان را انجام دادند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار