نشست مشترک مجامع تشکیلات دانش آموزی استان های اصفهان و یزد در کاشان برگزار شد

کاشان ( پانا) - رییس سازمان دانش آموزی کاشان گفت: نشست مشترک مجامع مربیان و مدرسان تشکیلات دانش آموزی استان های اصفهان و یزد در کاشان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک مجامع تشکیلات دانش آموزی استان های اصفهان و یزد در کاشان برگزار شد

محمد رضا حکیمیان در گفت و گو با پانا اظهار کرد:نشست های مشترک و گفتگوهای تعاملی نقطه عطفی برای تکمیل و تکامل برنامه های تشکلهای دانش اموزی است.

وی افزود: در اجرای برنامه ها به ویژه آنها که با هدفهای آموزشی و پرورشی انجام می شود نقد های مشفقانه و مصلحانه باعث آسیب شناسی و اصلاح برنامه ها و رشد برنامه ریزان و مخاطبان می شود.

وی تصریح کرد: سازمان دانش آموزی، به عنوان نظام پنهان درسی در قالب فعالیت های مکمل، دانش آموزان را برای زندگی و کسب مهارتهای اجتماعی و کار جمعی آماده می کند بنابراین باید در مدارس مورد توجه قرار گرفته و توسعه پیدا کند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان تاکید کرد: همدلی، همفکری و همکاری سه مولفه اساسی در پیشبرد کار جمعی است که در نشست های مشترک رسیدن به این هدف پیگیری می شود.

وی گفت: در این نشست دو روزه اجرای فعالیت های سازمانهای دانش آموزی در هشت واحد آموزشی شهرستان کاشان توسط تیم های ارزیابی مورد ارزیابی قرار گرفت و در کارگروه نهایی، نقاط قوت و ضعف آنها شناسایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار