جمعی از نمایندگان موسسان مهدهای کودک سازمان بهزیستی درخواست کردند: تمدید فرصت ثبت‌نام مراکز پیش دبستانی در سامانه تا پایان خردادماه

تهران (پانا) -  در نشست جمعی از نمایندگان موسسان مهدهای کودک سازمان بهزیستی با معاون وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ، ازطرف این نمایندگان تقاضای تمدید فرصت ثبت‌نام در سامانه امور پیش دبستانی‌ها مطرح شد.

کد مطلب: ۸۱۹۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جمعی از نمایندگان موسسان مهدهای کودک سازمان بهزیستی درخواست کردند: تمدید فرصت ثبت‌نام مراکز پیش دبستانی در سامانه تا پایان خردادماه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، مجتبی زینی وند در جمع نمایندگان موسسان مهدهای کودک سازمان بهزیستی اظهار کرد: هدف سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش کمک به تسهیل روند اخذ مجوز مراکز پیش دبستانی سایر سازمان‌ها و نهادها به ویژه سازمان بهزیستی از وزارت آموزش و پرورش است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اهمیت پیوستگی و هماهنگی مراحل تربیت از دوران طفولیت تا نوجوانی خاطرنشان کرد: بهتر است همه سازمان‌ها و نهادهایی که در امر تعلیم و تربیت کودکان فعالیت می‌کنند، در یک مسیر حرکت کنند و با وزارت آموزش و پرورش هماهنگ باشند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با تاکید بر اجرای قانون بیان کرد: بر اساس قانون مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش مرجع صدور مجوز برای مراکز پیش دبستانی است و تمام موسسان مراکز پیش دبستانی که از سایر نهادها مجوز گرفته‌اند بر اساس قانون مکلف‌اند از وزارت آموزش و پرورش مجوز بگیرند.

در این نشست تعدادی از موسسان مهدهای کودک و پیش دبستانی سازمان بهزیستی به نمایندگی از سایر موسسان نگرانی‌ها و انتظارات شان را بیان که با توضیحات رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی ابراز رضایت کردند. همچنین خواسته مهم نمایندگان موسسان مهدهای کودک سازمان بهزیستی تمدید مهلت ثبت نام در سامانه امور پیش دبستانی‌های سایر نهادها تا پایان خرداد ماه بود، که قرار شد این درخواست مورد بررسی قرار گیرد و درصورت تمدید مهلت ثبت‌نام روزهای آینده از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.

گفتنی است بر اساس قانون سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی که در اواخر سال 95 به تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان رسید، از تاریخ تصویب این قانون صدور مجوز برای مراکز پیش دبستانی تنها توسط سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی صورت می گیرد . سایر مراکزی که قبل از تصویب این قانون از سازمان‌های دیگر مجوز دریافت کرده‌اند، باید نسبت به دریافت مجوز از وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند. ثبت نام اینگونه مراکز از طریق سامانه امور پیش دبستانی‌های سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به آدرس www.mosharekatha.ir قابل انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار