«کوپال» در بخش رقابتی جشنواره هنرهای زیبای کالیفرنیا

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «کوپال» به کارگردانی “کاظم ملایی” در بخش رقابتی پنجمین دوره جشنواره‌ هنرهای زیبای کالیفرنیا حضور خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۱۹۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
«کوپال» در بخش رقابتی جشنواره هنرهای زیبای کالیفرنیا

جشنواره هنرهای زیبای کالیفرنیا ، برای فیلم های مستقل وخلاقی است که در مورد هنر، هنرمندان و دنیای هنر ساخته می شوند و هر ساله در در مرکز شهر لس آنجلس به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «کوپال» که در آن بازیگرانی همچون زنده‌یاد لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام و سگی به نام شارون نقش آفرینی می‌کنند، در پنجمین دوره این جشنواره، به عنوان فیلم اختتامیه در روز ۲۲ اردیبهشت به نمایش درمی‌آید.

«کوپال» که تاکنون حضور فعالی در جشنواره های بین المللی داشته است، این روزها در گروه هنروتجربه در حال اکران می‌باشد و با استقبال علاقمندان این گروه مواجه شده است. این فیلم روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در شهر شیراز و در سومین برنامه‌ی تور هنروتجربه‌ی خود به همراه کارگردان (کاظم ملایی) و نازنین فراهانی (بازیگر) در پردیس سینمایی گلستان به نمایش درآمده و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

پنجمین دوره جشنواره‌ی فیلم هنرهای زیبای کالیفرنیا از ۱۱ تا ۱۲ می، برابر ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت در کالیفرنیای آمریکا برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار