حمایت از کالای ایرانی باعث ایجاد اعتماد بین کارفرمایان و دولت است

ساوجبلاغ (پانا) - مدیر کل تامین اجمتاعی استان البرز، بهمراه رئیس شعبه هشتگرد و جمعی از شرکای تامین اجتماعی استان ضمن بازدید از یکی از شرکت های تولیدی  از نزدیک در جریان وضعیت نیروی انسانی این مجموعه قرار گرفته و با اهداء شاخه گل از کارگران زحمت کش قدردانی بعمل آوردند.

کد مطلب: ۸۱۹۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از کالای ایرانی باعث ایجاد اعتماد بین کارفرمایان و دولت است

مرتضی سلامی مدیر کل تامین اجمتاعی استان البرز، بهمراه رئیس شعبه هشتگرد و جمعی از شرکای تامین اجتماعی استان ضمن بازدید از یکی از شرکت های تولیدی از نزدیک در جریان وضعیت نیروی انسانی این مجموعه قرار گرفته و با اهداء شاخه گل از کارگران زحمت کش قدردانی بعمل آوردند.

مدیرکل تامین اجمتاعی استان البرز، دراین دیدار با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: با وجود مشکلات عدیده در واحدهای صنعتی صرفا انگیزه ملی و اجر معنوی فعالیت در حوزه ی کارگری، موجب دلگرمی کارفرمایان بوده است.

سلامی با تقدیر از واحدهای موفق صنعتی و کارفرمایان برتر را وظیفه ی سازمان در مسیر حمایت از شرکای اجتماعی خود برشمرد و افزود:بستر سازی لازم جهت ایجاد پرونده الکترونیکی بیمه شدگان، اجرای ساختار اقدامات نوین در شعب تابعه و... رضایت مخاطبین را در برداشته و مجموعه مدیریت استان نیز خود را همیار صنعت و حامی واقعی فضای کسب و کار داخلی می داند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با تغییر در فضای بازرسی دفاتر قانونی و شفاف سازی در هیات های تجدید نظر و تشخیص مطالبات همیاری با مجامع کارفرمائی کاملا مشهود بوده و ارزیابی واحدهای تولیدی از سوی بزرگترین سازمان بیمه ای کشور مهمترین آیتم شناسائی واحدهای برتر قلمداد می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار