تولید لوازم الکتریکی در کارگاه بانوی کارآفرین البرزی

کرج (پانا) - زن سرپرست خانوار البرزی با دریافت تسهیلات اشتغال از کمیته امداد و تولید لوازم الکتریکی ضمن خودکفایی و کسب استقلال اقتصادی برای ۱۱ نفر نیز کارآفرینی کرده است.

کد مطلب: ۸۱۹۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید لوازم الکتریکی در کارگاه بانوی کارآفرین البرزی

کارآفرین البرزی با اشاره به اینکه پس از شکست در زندگی مشترک با توصیه یکی از دوستان و مراجعه به کمیته امداد ۱۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال قرض‌الحسنه بلندمدت از کمیته امداد دریافت کرده است گفت: با استفاده از وام کمیته امداد و سرمایه اولیه خودم یک دستگاه سی ان سی خریداری کردم و با راه‌اندازی کارگاه تولید لوازم الکتریکی و قطعات الکترونیکی هم‌اکنون ۱۱ نفر در این شغل مشغول به کار هستند که تمامی این افراد نان‌آور خانواده هستند.

وی با اشاره به گوشه‌هایی از زندگی پرفراز و نشیب خود گفت: درسال ۷۴ ازدواج کردم و صاحب یک فرزند دختر شدم؛ همسرم اهل کارکردن نبود، همیشه یا در خانه بود یا با دوستانش مشغول خوش‌گذرانی، بنابراین به‌ناچار مجبور شدم برای تأمین مخارج خانه در یک شرکت حسابداری کارکنم؛ بعد از ۱۲ سال زندگی دیگر نتوانستم تحمل کنم، از شوهرم جدا شدم و سرپرستی دختر ده‌ساله‌ام را بر عهده گرفتم وزندگی جدیدی را آغاز کردم.

زن سرپرست خانوار البرزی بابیان اینکه پس از طلاق به خانه پدر برمی‌گردد و در زیرزمین خانه پدری زندگی می‌کند افزود: در ابتدا تصمیم گرفتم ادامه تحصیل بدهم لذا پس از مدتی در رشته حقوق دانشگاه پیام نور کرج قبول شدم؛ هم‌زمان درس می‌خواندم و کار می‌کردم و چرخ زندگی را می‌چرخاندم.

وی ادامه داد: بر اساس علاقه‌ام یک دوره الکترونیک را در جهاد دانشگاهی گذراندم و این نقطه شروع ورود من به عرصه تولید لوازم الکتریکی و قطعات الکترونیکی بود.

گفتنی است: هم‌اکنون بانوی کارآفرین موفق البرزی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق به پایان رسانده و تنها دخترش دانشجوی رشته روباتیک هست و با درآمد حداقل ماهیانه سه میلیون تومان ضمن کسب استقلال اقتصادی و خودکفایی برای چندین نفر نیز شغل ایجاد کرده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار