زنگ سپاس معلم در ناحیه هفت مشهد به صدا درآمد

مشهد (پانا)- آیین نواختن زنگ سپاس معلم در هفته گرامی داشت مقام شامخ معلم در مدارس آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس باحضور معاون آموزش متوسطه اداره کل برگزار شد .

کد مطلب: ۸۱۹۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ سپاس معلم در ناحیه هفت مشهد به صدا درآمد

آیین نواختن زنگ سپاس معلم با حضور صابری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و کمالی مدیر آموزش و پرورش ناحیه در آموزشگاه بی بی سلطنت قفلی برگزار شد .

رضا صابری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری تصریح کرد : امروزه اصلی ترین و مهم ترین وظیفه معلمان تربیت نسلی انقلابی و آگاه است که آینده ی این مرز و بوم را در دست بگیرند و قله های رفیع ترقی را طی کنند .

وی تکریم مقام معلم را وظیفه و رسالتی مهم برای هر یک از آحاد جامعه دانست و گفت : در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین باید قدر و منزلت مقام معلم را حفظ کرده و آن را ارتقا دهیم ، در این صورت است که سرمایه اجتماعی کشور افزایش می یابد و باعث کاهش ناهنجاری های اجتماعی و آسیب های موجود در بدنه اجتماع می شود .

محمدرضا کمالی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد هم در این مراسم با اشاره به جایگاه والای معلمان و حساسیت بالای این حرفه در جامعه گفت: امروزه معلمان در کنار آموزش علم و دانش و تربیت جسمی و روحی دانش آموزان این مرز و بوم ، باید چگونه اندیشیدین و تفکر را هم به آنان بیاموزند .

وی در ادامه افزود: با تربیت درست دانش آموزان و در سایه ی تلاش های خستگی ناپذیر معلمان ، جامعه به سمت پیشرفت و تعالی سوق یافته و رشد و توسعه روز افزون کشور در عرصه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و علمی و فرهنگی را شاهد خواهیم بود .

گفتنی است در پایان این مراسم از معلمان آموزشگاه به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار