فرمانداراسلامشهر:

معلمین ایران اسلامی در صف نخست اجرای طرح های ملی کشور قرار دارند

اسلامشهر (پانا)-فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: با توجه به نقشی که معلمان در تربیت فرزندان ایران اسلامی ایفا می کنند، باید این عزیزان از شرایط مطلوب معیشتی برخوردار باشند .

کد مطلب: ۸۱۹۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمین ایران اسلامی در صف نخست اجرای طرح های ملی کشور قرار دارند

درمراسم تجلیل از معلمین نمونه و برترآموزش وپرورش اسلامشهر،حسن حبیبی پور مدیر آموزش و پرورش در سخنانی به تشریح مقام والای معلم از دیدگاه قرآن ،امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) پرداخت وبا گرامیداشت یاد وخاطره درگذشتگان از خانواده آموزش و پرورش اسلامشهر ،دیدگاه های معلمین و خواسته های آنان را بیان کرد.

در ادامه برنامه ، فاطمه سعیدی و فریده اولادقباد نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در بیاناتی از مصوبات مجلس در جهت رسیدگی به مطالبات معلمین و آموزش و پرورش سخن گفتند.

امیراله حقیقی ، فرماندار اسلامشهر نیزدر سخنانی ضمن تجلیل از مقام معلمان و فرهنگیان کشور و تبریک هفته معلم اظهار داشت: معلمان از جایگاه، قداست و منزلتی کم نظیر در جامعه برخوردارند.
وی در ادامه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به بهبود رفاه و وضعیت معیشتی معلمان دارد ،گفت: مدیران و مسئولانی که امروز عرصه مدیریتی کشور را در دست دارند و دانش آموزان و دانشجویانی که در المپیادهای مختلف علمی در سراسر جهان برای میهن اسلامی افتخار کسب می کنند، همگی حاصل تلاش ها و زحمات معلمان و فرهنگیان دلسوز بشمار می روند.
حقیقی همچنین با بیان اینکه دولت در تلاش است تا علاوه بر ارتقای کیفیت تعلیم و تعلم، در راستای رفاه و آسایش بیش از پیش زندگی فرهنگیان نیز اقدامات مناسبی را انجام دهد، اظهار داشت: با توجه به نقشی که معلمان در تربیت فرزندان ایران اسلامی ایفا می کنند، باید این عزیزان از شرایط مطلوب معیشتی برخوردار باشند.
فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش غیر قابل انکار و موثر فرهنگیان و معلمان در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و برهه های مهم و تاثیرگذار کشور گفت: بسیاری از طرح های مهم و اساسی کشور از جمله انتخابات مختلف با مشارکت و همراهی معلمان و فرهنگیان اجرا می شود و همواره این قشر زحمتکش در صف نخست اجرای طرح های ملی در کشور قرار دارند

سخنران بعدی این مراسم ،حسین سنجری، معاون پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بود که ضمن ابلاغ سلام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران یاد و خاطره استاد شهید مطهری و مقام شامخ معلم را گرامی داشت.

شایان ذکر است ،در این مراسم که امام جمعه و نماینده ولی فقیه ،معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار، بخشدار احمدآباد مستوفی، شورای معاونین آموزش و پرورش ، شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر ، اسلامشهر واحمدآباد مستوفی نیز حضور داشتند، از معلمان نمونه و فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار