مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

عدالت آموزشی و پرورشی اولویت اصلی دستگاه تعلیم وتربیت/لزوم تبدیل نظام آموزشی به نهاد فرهنگی و تربیتی

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان: عدالت آموزشی و تربیتی از اولویت های آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۸۱۹۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
عدالت آموزشی و پرورشی اولویت اصلی دستگاه تعلیم وتربیت/لزوم تبدیل نظام آموزشی به نهاد فرهنگی و تربیتی

محمد دستورانی در همایش گرامیداشت مقام معلم در شهرستان گرمسار، افزود: در استان سمنان، تجلیل از مقام معلم به یک گفتمان قالب و فرهنگ جاری و ساری تبدیل شده است و همه مدیران دستگاه های اجرایی، از زحمات معلمان خود و یا معلم فرزندان خود قدردانی می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: کارنامه آموزش و پرورش استان در بخش های علمی، آموزشی و تربیتی، مدیون تلاش توام با اخلاص و عمل شما معلمان است که با عشق به تعلیم و تربیت، نفس می کشید و قدم بر می دارید.

دستورانی با تاکید به اینکه در آموزه های دینی، فرمایشات امام راحل و در جلوه های معلمی شهید مطهری، یک معلم همیشه باید به پالایش روحی خودش بپردازد، ادب گفتاری و رفتاری داشته و مودبانه سخن بگوید، گفت: دانش آموزانی تربیت کنیم که به مراتبی از حیات طیبه رهنمون شده و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی اضافه کرد: دستگاه تعلیم و تربیت استان، 120 هزار دانش آموز را در بیش از 1000 مدرسه و با 10 هزار معلم تعلیم تربیت می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، اولویت آموزش و پرورش استان را در توسعه عدالت آموزشی و پرورشی دانست و گفت: توسعه مهارت آموزی، اولویت دادن به برنامه های پرورشی و تربیتی با محوریت اخلاق و معنویت جزء برنامه های مهم آموزش و پرورش استان است.

دستورانی در پایان تاکید نمود: تبدیل نظام آموزشی به نهاد فرهنگی و تربیتی و فراهم کردن موقعیت های یادگیری مختلف برای دانش آموزان، رویکرد ما در سال تحصیلی آینده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار