نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل:

تربیت جوانان و نوجوانان نخبه در گرو معلمان شایسته رقم خورده است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت:تربیت جوانان و نوجوانان نخبه در گرو معلمان شایسته رقم خورده است و ما قدردان معلمان دلسوز هستیم.

کد مطلب: ۸۱۹۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تربیت جوانان و نوجوانان نخبه در گرو معلمان شایسته رقم خورده است

آیت‌الله سیدحسن عاملی در آئین تجلیل از نومعلمان و دانشجومعلمان برتر دانشگاه فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت: تربیت جوانان و نوجوانان نخبه در گرو معلمان شایسته رقم خورده است و ما قدردان معلمان دلسوز هستیمکه افرادی سالم و دلسوز تربیت کرده‌اند.

وی افزود: معلمان نقش اساسی در تربیت فرزندان ما دارند و این شغل بسیار شریف بوده و جایگاه ارزشمندی دارد.

عاملی بیان کرد: امروز شخصیتهای علمی، سیاسی و فرهنگی در کشور وجود دارد که روزی در کلاس درس معلمانی نشسته‌اند که این معلمان این شخصیتهای بزرگ را تربیت کرده اند.

امام جمعه اردبیل ضمن گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: بنده نیز با همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل و آموزش و پرورش از نزدیک به منزل معلم ابتدایی خود رفتم و جویای حال وی شدم که این موضوع برایم خرسند کننده بود که قدردان تلاش و دلسوزیهای معلم مهربان هستم.

وی گفت: پیشرفت و اقتدار کشور در سایه نخبگان صورت می‌گیرد که این نیروها توسط معلمان دلسوز تربیت می‌شوند و ما قدردان این معلمان هستیم.

عاملی تصریح کرد: اقتدار علمی کشورمان منوط به معلمان دلسوزی است که هر روز برای اقتدار علمی کشور تلاش کرده‌اند.

در پایان از معلمان و دانشجومعلمان برتر دانشگاه فرهنگیان با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد و هفته معلم گرامی داشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار