معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل:47 درصد دانش‌آموزان اردبیلی در جشنواره جابربن‌حیان شرکت کردند

اردبیل (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 56 هزار دانش‌آموز که میانگین 47 درصد از دانش‌آموزان استان اردبیل را شامل می‌شود، در جشنواره جابربن‌حیان حضور یافتند.

کد مطلب: ۸۱۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل:47 درصد دانش‌آموزان اردبیلی در جشنواره جابربن‌حیان شرکت کردند

کمال عالی‌زاده درچهارمین دوره جشنواره استانی جابربن حیان اظهار کرد: در شرایطی که در سال تحصیلی گذشته 52 هزار دانش‌آموز اردبیلی در جشنواره جابربن‌حیان حضور داشتند، در سال تحصیلی جاری بیش از 56 هزار دانش‌آموز که میانگین 47 درصد از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان اردبیل را شامل می‌شود، در جشنواره مذکور حضور یافتند.

وی افزود: مقطع ابتدایی یکی از حساس‌ترین مقاطع آموزشی بوده که در صورت توجه به معضلات و مشکلات دانش‌آموزان و سوق دادن آنان به سمت و سوی تربیت صحیح و تشویق به مطالعه، در سایر مقاطع تحصیلی با کمترین مشکلات روبرو خواهیم شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان حساسیت توجه به مقطع ابتدایی را نسبت به سایر مقاطع دوچندان دانست و گفت: توسعه نظام تعلیم و تربیت و اهتزاز پرچم والای آموزشی و تربیتی زمانی میسر خواهد شد که بهای لازم به مقطع ابتدایی قائل شویم.

عالی‌زاده یادآور شد: در جشنواره جابربن‌حیان بیش از 12 هزار طرح و پروژه ارائه گردید که با ارزیابی نهایی داوران 19 تألیف برتر دانش‌آموزان جواز حضور در مرحله استانی این جشنواره را به دست آوردند.

وی بیان کرد: برای برگزاری هر چه مناسب جشنواره جابربن‌حیان مشارکت مناسب مدیران و مربیان آموزشی ستودنی بوده و بدون احساس مسؤولیت در این خصوص تأثیرگذاری و کیفیت این جشنواره با افت مواجه می‌شد، به طوری که در این راستا بیش از 2 هزار و 800 همکار فرهنگی به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای راهنمایی هر چه مناسب دانش‌آموزان فعالیت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار