تیم های برتر دانش آموزی المپیاد دادرس در گیلان انتخاب شدند

رشت(پانا)-تیم های برتر دانش آموزی طرح دادرس (دانش آموزان آماده در حوادث) پس از 2 روز رقابت در بخش های پسران و دختران انتخاب و معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۱۹۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تیم های برتر دانش آموزی المپیاد دادرس در گیلان انتخاب شدند

پس از پایان برگزاری المپیاد مرحله استانی در بخش دختران تیم آستانه اشرفیه مقام اول را به خود اختصاص داد، تیم شهرستان لاهیجان در جایگاه دوم قرار گرفت و رضوانشهر عنوان سوم این رقابت ها را به دست آورد.
در بخش پسران نیز تیم دادرس شهرستان رودبار اول شد، تیم دانش آموزی آستانه اشرفیه عنوان دوم این رقابت ها را به دست آورد و تیم لنگرود در جایگاه سوم قرار گرفت.
به دانش آموزان شرکت کننده در این المپیاد گواهی حضور و به تیم های مقام اول تا سوم هم لوح سپاس، تندیس المپیاد و هدایایی از سوی آموزش و پرورش و هلال احمر استان گیلان اهدا شد.
ششمین مرحله استانی المپیاد دادرس (مهارت های امدادی دادرسان هلال احمر ) طی هفته گذشته در 2 روز متوالی با حضور جداگانه دختران و پسران در اردوگاه چاف شهرستان لنگرود برگزار شد.
476 دانش آموز منتخب از مرحله شهرستانی در قالب 34 تیم دختر و پسر با هم به رقابت پرداختن، دانش آموزان در این المپیاد ضمن حضور در آزمون های عملی، ارزیابی کنترل علایم حیاتی قلبی و ریوی، خون ریزی پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اسکان اضطراری، پناه گیری و خروج امن، اطفاء حریق و حمل مصدوم در آزمون کتبی نیز شرکت کردند.
افزون بر 9 هزار دانش آموز دوره متوسطه اول تحت پوشش طرح کشوری دادرس (دانش آموزان آماده در حوادث) هستند، این تعداد از دانش آموزان در 324 مدرسه استان گیلان تحت پوشش طرح دادرس قرار دارند.
در این طرح دانش آموزان با کسب مهارت های لازم برای روزهای سخت آماده می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار