رضا رشید پور دومین اختتامیه جشنواره بین المللی سیمرغ را اجرا می کند

علیرضا قربانی در اختتامیه جشنواره سیمرغ

تهران (پانا) - علیرضا قربانی خواننده آواز مطرح کشورمان در دومین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ به اجرای موسیقی می پردازد و رضا رشید پور اجرای این برنامه را برعهده دارد.

کد مطلب: ۸۱۹۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رضا رشید پور دومین اختتامیه جشنواره بین المللی سیمرغ را اجرا می کند

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی سیمرغ، دومین آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ که عصر امروز (دوشنبه 17 اردیبهشت) در پردیس تئاتر تهران برگزار می شود، علیرضا قربانی خواننده برجسته کشورمان به اجرای موسیقی می پردازد.

همچنین رضا رشید پور اجرای این برنامه را که از ساعت 17 الی 20 در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار می شود، برعهده دارد. در این مراسم از برگزیدگان بخش های تجسمی و فیلم های بین المللی تقدیر و جوایز این دو بهش اهدا می شود.
نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ تا 19 اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر تهران ادامه دارد.

در دومین آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ صورت می گیرد
تقدیر از ٩٦ برگزیده بخش های تجسمی و فیلم های بین المللی

برگزیدگان بخش های تجسمی و فیلم نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ عصر امروز(دوشنبه 17 اردیبهشت) در دومین آیین اختتامیه این رویداد در پردیس تئاتر تهران معرفی می شوند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی سیمرغ، بخش های تجسمی و فیلم های بین المللی نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ با معرفی 96 برگزیده عصر امروز(دوشنبه 17 اردیبهشت) در دومین آیین اختتامیه این رویداد به کار خود پایان می دهند. در این مراسم که از ساعت 17 الی 20 در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار می شود، از ١٥ برگزیده در بخش کاریکاتور، کمیک استریپ و اینفوگرافیک، ٢١ برگزیده در بخش خوشنویسی، ١٢ برگزیده در بخش صنایع دستی، ١٥ برگزیده در بخش نقاشی و طراحی، پوستر، عکس و نگارگری، ١٢دانشجوی برتر در بخش های فیلم نامه نویسی، تیزر و پویانمایی تقدیر می شود.
همچنین به برگزیدگان ٩ فیلم کوتاه و مستند و ١٢برگزیده در بخش بین الملل در رشته های پوستر، عکاسی، فیلم کوتاه و پویانمایی جوایزی اهدا می شود.
نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ تا 19 اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر تهران به کار خود ادامه می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار