نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر کانون‌های مساجد ایلام/۴۳ هزار عضو کانون‌های مساجد ایلام سرباز امربه‌معروف و نهی از منکر هستند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری بزرگ‌ترین شبکه و تشکل مردمی در سطح مساجد در راستای ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر به شمار می‌روند.

کد مطلب: ۸۱۹۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر کانون‌های مساجد ایلام/۴۳ هزار عضو کانون‌های مساجد ایلام سرباز امربه‌معروف و نهی از منکر هستند

ایلام (پانا) -حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز (17 اردیبهشت) در نشست ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کانون‌های مساجد استان، اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از رسالت‌های مهم و اساسی کانون‌های مساجد است.

وی، بابیان اینکه در طول سال برنامه‌های ویژه‌ای در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این زمینه انجام می‌شود، ابراز کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری بزرگ‌ترین شبکه و تشکل مردمی در سطح مساجد به شمار می‌روند که می‌توانند نقش به سزایی در راستای توسعه فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر بردارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: هم‌اکنون بیش از 43 هزار نفر در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی استان ایلام عضویت دارند که این میزان اعضا زمینه مناسبی را در راستای توسعه فرهنگ دینی و مذهبی ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام چراغی پور، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه ایام مبارک ماه رمضان از ابتدای این ماه شروع می‌شود و غبارروبی مساجد با همکاری اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود و به استقبال برنامه‌های ماه مبارک رمضان خواهیم رفت.

وی، اجرای طرح تلاوت نور، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، دوره‌های حجاب و عفاف، برگزاری سفرهای آسمانی و ضیافت نور، ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام راحل و 15 خرداد، حضور اعضای کانون‌های مساجد در راهپیمایی روز جهانی قدس، ویژه‌برنامه‌های عید سعید فطر و ویژه‌برنامه‌های جشن رمضان در سطح کانون‌ها را ازجمله برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: شورای امربه‌معروف و نهی از منکر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یکی از فعال‌ترین شوراها در این زمینه بوده و در طول سال با هماهنگی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان برنامه‌های متنوعی را برای قشر جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

این نشست با حضور سرهنگ محمد فرجی، معاون امربه‌معروف و نهی از منکر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان ایلام و کارکنان دبیرخانه کانون‌های مساجد استان برگزار شد.

سرهنگ فرجی در این نشست، اظهار کرد: در راستای استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم جوانان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری در استان، شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح این کانون‌ها تشکیل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار