بازار داغ تبلیغات انتخابات پارلمان عراق در ایلام

ایلام و دهلران آماده رأی گیری از واجدان شرایط هستند

ایلام (پانا) - این روزها اگر سری به خیابان های سطح شهر ایلام زده باشید با بنرهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات پارلمانی کشور عراق مواجه می شوید که چشمان هر رهگذری را به خود جلب می کند.

کد مطلب: ۸۱۹۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بازار داغ تبلیغات انتخابات پارلمان عراق در ایلام

انتخابات پارلمانی کشور عراق در استان ایلام به دلیل همجواری با کشور عراق و به علت حضور اتباع عراقی، طبق سنوات گذشته برگزار می‌شود.

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات پارلمانی کشور عراق، نصب تبلیغات نامزدهای این انتخابات نیز در برخی محله ها و مساجد بیشتر شده است تا به نوعی بازار داغ انتخابات در ایلام دوباره زنده شود.

براساس این گزارش، انتخابات پارلمانی کشور عراق در روزهای جمعه و شنبه مورخ 21 و 22 اردیبهشت ماه در شهرهای ایلام و دهلران برگزار می‌شود که در مجموع تعداد 1500 نفر نیز واجد شرایط رأی دادن هستند.

بنا بر اظهار نظر مسئولان استان، در شهرستان ایلام همه مناطق شمالی استان ایلام را پوشش می‌دهد یعنی همه کسانی که در شهرهای شمالی استان هستند می‌توانند با مراجعه به شهر ایلام در این انتخابات شرکت کنند.

مردم حوزه جنوب استان ایلام نیز می‌توانند با مراجعه به شهرستان دهلران آرای خود را به صندوق‌های پیش‌بینی‌شده وارد کنند؛ انتخابات پارلمانی عراق روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر عراق در استان ایلام نیز برپا می‌شود.

عراقی‌های مقیم در استان ایلام بالغ بر 2100 نفر هستند که از این تعداد1500 نفر جزو افراد واجد شرایط اخذ رای هستند؛ همچنین هر شهروند عراقی و تابعه عراقی که قصد اخذ رای دارد باید شناسنامه‌اش صادره از همان استانی باشد که داوطلب در آن استان نامزد شده است.

براساس اعلام قبلی نیز، نامزدهای انتخاباتی پارلمانی عراق و هوادارانشان در استان ایلام تا چهارشنبه هفته جاری فرصت تبلیغات دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار