مدیر آموزش و پرورش دلیجان: امید ثمره تلاش معلمان است

اراک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دلیجان گفت: نتیجه بذر تلاش و کوشش معلمان، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است.

کد مطلب: ۸۱۹۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش دلیجان: امید ثمره تلاش معلمان است

حجت اله فدایی در همایش تجلیل از مقام معلم در شهرستان دلیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت و با اشاره به جایگاه رفیع و بلند معلمی، از زحمات و تلاش های تمامی معلمان و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت تشکر کرد.

وی به مشکلات معیشتی و بیمه ای فرهنگیان اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولین باید بیشتر از گذشته به فکر معیشت فرهنگیان شاغل و پیشکسوت باشند تا معلمان با فراق بال و بدون فکر و دغدغه در کلاس حاضر شده و نسلی متعهد و کوشا تربیت نمایند و این یکی از مهمترین مسائل ما بوده و خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان بیان کرد: در شان مقام و منزلت معلم همین بس که امام علی(ع) می فرمایند «به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمانروای زمانه باشی». و سخنانی پیرامون این موضوع ایراد نمود.

در این مراسم برنامه های شاد و متنوع اجرا شد و در پایان با اهدای لوح و هدایا از 20 معلم استانی و منطقه ای در سال تحصیلی 97-96 تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار