برگزاری مراسم نمادین سپاس معلم در دبیرستان طریق الاسلام دلیجان

اراک(پانا)- مراسم نمادین سپاس معلم در دبیرستان طریق الاسلام دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم نمادین سپاس معلم در دبیرستان طریق الاسلام دلیجان

سرپرست فرمانداری دلیجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: معلمان چراغ و راهنمای جامعه هستند و امروز هر معلم و استاد باید بکوشد در روش و منش خود شهید مطهری را الگو قرار دهد و از وی تبعیت کند.

محمد رضا یوسفی افزود: معلمان باید دانش آموزان را با مسائل روز جامعه آشنا کنند و بهترین رهنمودها را در اختیار آن ها قرار دهند.

وی ادامه داد: شهید مطهری در طول عمر خود با مطالعه و تحقیق و پژوهش مأنوس بود معلمان نیز باید رفتار این شهید را سرلوحه زندگی و کار خویش قرار دهند و جهت اعتلای دانش آموزان این مرز و بوم تلاش نمایند.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان نیز ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج) و فرارسیدن هفته معلم گفت: هر روز و هر هفته و حتی در طول سال هفته معلم است چرا که نقش بی بدیل معلمان هموار کننده راه و آینده نسل جوان است.

حجت اله فدایی افزود: این مدیریت نیز به سهم خود با تدوین برنامه هایی مناسب و در خور شان و جایگاه معلم به استقبال این هفته رفته تا جایگاه و منزلت مقام شامخ معلم را در جامعه طنین انداز کند.

وی از زحمات تمامی معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در شهرستان دلیجان تشکر کرد.

در این مراسم برنامه های شاد و متنوع از جمله شعر، دکلمه، مولودی، سرود و موسیقی زنده برای دانش آموزان به اجرا درآمد و در پایان از دبیران و کارکنان دبیرستان طریق الاسلام با اهدای لوح و شاخه گل تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار