مراسم گرامیداشت مقام معلم:

استاندار زنجان: فرهنگیان باید خودشان در حفظ منزلت شان پیش گام شوند

زنجان(پانا) - استاندار زنجان در مراسم گرامیداشت مقام معلم گفت:فرهنگیان باید خودشان در حفظ منزلت شان پیش گام شوند.

کد مطلب: ۸۱۹۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار زنجان: فرهنگیان باید خودشان در حفظ منزلت شان پیش گام شوند

اسدالله درویش امیری ظهر دیروز در مراسم گرامیداشت مقام شامخ معلم در زنجان اظهار کرد: شهید مطهری فردی دارای خصیصه دینداری و خداترسی بود و همین خصیصه‌ها موجب شده بود او هیچگاه از اصول خارج نشود.

وی با اشاره به اینکه در روز معلم نباید تنها شخص معلم تجلیل شود بلکه باید جایگاه معلمان مورد تجلیل قرار گیرد، عنوان کرد: معلم چراغ هدایت و راهنما از گمراهی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر جایگاه و منزلت فرهنگیان در درون و بیرون از این دستگاه تضعیف شده است، گفت: دخالت‌های داخلی و بیرونی و خارج از محیط آموزشی افزایش یافته است.

درویش امیری با اشاره به اینکه باید اجازه دهیم، آموزش و پرورش خود مسیر را انتخاب کند، عنوان کرد: باید فرهنگیان و معلمان خود در حفظ منزلت خود پیش گام شوند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان خود را نباید ارزان عرضه کنند، تصریح کرد: وجود این افراد گرانقیمت بوده و نباید ارزان عرضه شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در برهه‌های نزدیک انتخابات عده‌ای دلسوز معلم و پرچمدار مقام معلم می‌شوند، اظهار کرد: آموزش و پرورش باید همیشه آموزش و پرورش باشد و دلسوزان باید از درون جامعه هدف برای حفظ منزلت خود تلاش کنند.

درویش امیری با اشاره به اینکه پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان تصمیم گرفت خانمی را به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش منصوب کند، عنوان کرد: سایر کاندیداهای مدیر کلی از دوستان خوب ما در اداره کل آموزش و پرورش و افرادی کاردان و شایسته هستند.

وی با اشاره به اینکه قرعه به نام مریم رشتچی زده شده است، عنوان کرد: این مسؤولیت سنگینی است که بر عهده وی بوده و باید تلاش کنند به نمایندگی از فرهنگیان استان این مسؤولیت را پاسداری کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از همه نیروهای ستادی و گزینه‌ها انتظار داریم با مدیرکل آموزش و پرورش جدید همکاری داشته باشند، افزود: امروز روز وحدت است.

درویش امیری تاکید کرد: از مدیرکل آموزش و پرورش نیز انتظار داریم، شأن و منزلت فرهنگیان را حفظ کرده و با همدلی به شایستگی امور را اداره کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش شود همه تصمیمات در درون آموزش و پرورش گرفته شود، گفت: آموزش و پرورش نیازی به قیم ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار