مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد: معلمین قلب تپنده آموزش و پرورش هستند

یزد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: معلمین قلب تپنده‌ آموزش و پروش هستند و نقش اصلی را تعلیم و تربیت نسل کودک و نوجوان ما بر عهده‌ دارند.

کد مطلب: ۸۱۹۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد: معلمین قلب تپنده آموزش و پرورش هستند

عباسعلی دانا فر، در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و مقام شهید معلم، مرتضی مطهری و هفته‌ی معلم، گفت: امیدواریم ما نیز بتوانیم با نگاه به اندیشه‌های بلند این شهید والامقام، نقش خود در عرصه فرهنگی و تعالی آموزش‌ و پرورش را ایفا کنیم.

وی در ادامه آموزش‌ و پرورش استان یزد د را دارای جایگاه بسیار ممتاز ویژه‌ای در کشور دانست و گفت: البته کسب این جایگاه حاصل زحمت و از خودگذشتگی دلسوزان این عرصه به‌ ویژه معلمینی کوشا، ایثارگر، مسئولیت‌پذیر و توانمند است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان یزد گفت: معلمین قلب تپنده آموزش و پروش هستند و نقش اصلی را تعلیم و تربیت نسل کودک و نوجوان ما بر عهده‌ دارند، همان‌گونه که بزرگان ما گفته‌اند، سطح و جایگاه هیچ ملتی والاتر از معلمین آن جامعه نخواهد بود.

دانافر افزود: قطعاً بهره‌مندی از معلمینی شاخص و برجسته در استان نقش مهمی در کسب جایگاه برتر و ممتاز در آموزش‌ و پرورش کشور را دارد.

وی در پایان گفت: بسیار شایسته است در راستای قدردانی از زحمات و حفظ کرامت معلمین تمام تلاش خود را به کاربریم، هر چند پاداش اصلی تعلیم و تربیت نسل جدید جامعه ما نزد خداوند متعال محفوظ بوده و تنها اوست که می‌تواند پاداش این اقدام مقدس را به‌طور شایسته به‌جای آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار