رقابت دانش آموزان در رشته های هنرهای تجسمی و دستی و نمایش صحنه ای

تبریز (پانا)- رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان آذربایجان شرقی در رشته های هنرهای تجسمی و دستی و نمایش صحنه ای در دو بخش دختران و پسران در اردوگاه الغدیر تبریز و کانون شهید یاغچیان ناحیه 4 تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رقابت دانش آموزان در رشته های هنرهای تجسمی و دستی و نمایش صحنه ای

حسین کربلایی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان از 6 اردبیهشت ماه در محل سینما ناجی تبریز آغاز شد و دانش آموزان در بخش های مختلف فیلم کوتاه، نقد ادبی، نشریه الکترونیکی، وبلاگ نویسی، شعر، داستان نویسی، نقالی، نمایش نامه خوانی، بازی های رایانه ای مقاله پژوهشی، تک نوازی، هنرهای آوایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در بخش هنرهای تجسمی و دستی شامل خوشنویسی، طراحی مداد و نقاشی 107 دانش آموز دختر و در بخش نمایش صحنه ای 110 دانش آموز دختر در قالب 10 گروه نمایشی در اردوگاه الغدیر تبریز با هم رقابت کردند.

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اضافه کرد: در بخش پسران نیز 80 دانش آموز درقالب 7 گروه نمایشی و 70 نفر در رشته هنرهای دستی و تجسمی در محل کانون شهید یاغچیان ناحیه 4 تبریز شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار