نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین :

روحانیون ظرفیت اثر گذاری در بین مردم برای فرهنگ سازی زکات هستند

قزوین (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین گفت : روحانیون و ائمه جمعه ظرفیت مناسب و اثر گذاری در بین مردم برای فرهنگ سازی زکات هستند که باید بخوبی بهره برد .

کد مطلب: ۸۱۹۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
روحانیون ظرفیت اثر گذاری در بین مردم برای فرهنگ سازی زکات هستند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین آیت ا... عبدالکریم عابدینی در در جلسه مشترک مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی و اعضای شورای زکات استان که با حضور آیت ا... تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس زکات کشور ، مهندس فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ، مومنی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان قزوین ، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ، مدیران کل دستگاههای وابسته سازمان و ائمه جماعت و روحانیون در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : اگر بخواهیم زیر ساخت های کشاورزی را اصلاح کنیم باید این احساس در مردم ایجاد شود که قرار است قسط و عدالت برای آنها ایجاد شود .

وی تاکید کرد : قسط ، عدالت ، انسانیت و عطوفت انسانی باید در دستگاههای اجرایی استان بیشتر از پیش نهادینه شود تا انگیزه درونی در مردم ایجاد و مشکلاتشان مرتفع شود .

آیت ا... عابدینی اظهار داشت : استان قزوین ظرفیت مستعد و مناسبی در بحث آب و خاک ، کشاورزی ، صنعتی و نیروهای انسانی متخصص دارد که باید از این پتانسیل ها در راستای توسعه و پیشرفت استان استفاده کرد .

وی به بحران وکم آبی در استان اشاره کرد و گفت : بحران آب بسیار جدی است که باید بخوبی مدیریت شود تا به بحران ریز گردها و ازد دادن دشت حاصلخیز قزوین و فرونشست زمین گرفتار نشویم .

آیت ا... عابدینی بر لزوم اهمیت استفاده از فرصت روحانیون و ائمه جماعت و جمعه در امر فرهنگ سازی و همچنین مدیریت بحرانهای بخش کشاورزی تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار