همایش «تجلیل از مقام معلم» در ساری برگزار شد

ساری (پانا) - سازمان دانش‌آموزی ناحیه دو شهرستان ساری همایش تجلیل از مقام معلم را در سالن سیدرسول حسینی این شهرستان برگزار کرد.

کد مطلب: ۸۱۹۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش «تجلیل از مقام معلم» در ساری برگزار شد

همایش تجلیل از مقام معلم عصر امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت با حضور معلمان آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در سالن سید رسول حسینی این شهرستان برگزار شد.

سید ابراهیم مختاری رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه دو شهرستان ساری در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگار پانا گفت: آموزش و‌پرورش ناحیه دو شهرستان ساری بیش از سه هزار و ۲۰۰ معلم دارد و این همایش را سازمان دانش‌آموزی با همکاری و همفکری دانش آموزان با نگاه و اعتماد ویژه ام‌البنین محمدی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو نسبت به دانش آموزان و سازمان دانش‌آموزی برگزار کرده ست.

او افزود: این همایش با کمک مالی بخش خصوصی برگزار و از حدود سه هزار نفر شامل معلمان و خانواده‌هایشان پذیرایی شده است.

مختاری به حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری و فرماندار این شهرستان در همایش اشاره کرد و افزود: مهمان ویژه ما نیز سید جواد هاشمی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشور است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه دو شهرستان ساری از تحلیل ۴۸ معلم مدارس دولتی و چهار معلم مدارس غیردولتی در این همایش خبر داد و بیان کرد: از این ۴۸ معلم نمونه، سه معلم نمونه استانی و یک‌معلم نمونه کشوری بوده‌اند که از افتخارات آموزش و‌پرورش ناحیه دو شهرستان هستند.

۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار