اپلیکیشنی که شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند

تهران (پانا) - در میان عرضه‌کنندگان نرم‌افزارهای آموزشی موجود در نمایشگاه کتاب، امسال با اپلیکیشنی آشنا می‌شوید که شما را برای موفقیت تحصیلی و ورود به بازار کار آماده می‌کند.

کد مطلب: ۸۱۹۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اپلیکیشنی که شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند

امسال در بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه کتاب تهران علاوه بر اپلیکیشن‌های آموزشی، نرم‌افزارهایی معرفی می‌شوند که افراد را برای رسیدن به موفقیت تحصیلی و ورود به بازار کار آماده می‌کنند. در واقع این تازه‌واردان دنیای دیجیتال نه با تدریس یک زبان، حرفه یا علم بخصوص بلکه با یاددادن چگونه اندیشیدن و چگونه انتخاب‌کردن به شما کمک می‌کنند.

موسسه اندیشه‌سازان ترقی با تولید محصولی متناسب با شرایط بازار کار بهترین برنامه ریزی و استراتژی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد تا افراد، از دانش‌آموز مقطع ابتدایی تا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، با بهره‌گیری از آن بتوانند مسیر موفقیت را برای خود همراه کنند.

سید مقداد صفوی که خود مسئولیت تولید اپلیکیشن را برعهده داشته است در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درخصوص روند کار با این برنامه می‌گوید: این اپلیکیشن با کمک اساتید شاخه MBA دانشگاه تهران و بر اساس آموزش‌های دانشگاهی طراحی شده و هدف کلی ونهایی این است که کاربر با کمک آن بتواند زندگی خود را بهتر کند.

وی ادامه داد: ما در دو بخش «برنامه‌ریزی تحصیلی» و «آموزش اصول و مهارت‌های کسب و کار» به کاربران کمک می‌کنیم. یعنی کاربرانی که فعلا به تحصیل اشتغال دارند می‌توانند با استفاده از فیلم‌های آموزشی که از طریق اپلیکیشن در اختیارشان گذاشته می‌شود، با تغییر در استراتژی‌ تحصیلی، برای خود برنامه‌ریزی کنند و با هدف‌گذاری تحصیلی این مرحله از زندگی را با موفقیت پشت سر گذاشته، آماده ورود به بازار کار شوند. کاربرانی هم که آماده ورود به بازار کار هستند، از این طریق آماده راه‌اندازی کسب‌ وکار می‌شوند و مراحل بازاریابی را آموزش می‌بینند.

مدیر موسسه اندیشه‌سازان ترقی خاطرنشان کرد: کاربر از طریق این اپلیکیشن یاد میگیرد که در الگوهای فکری قدیمی خود تغییر ایجاد کند و برای رسیدن به هدف تنها یک راه را در نظر نگیرند بلکه در شرایط مختلف بتوانند برنامه‌ریزی و مسیریابی جدید داشته باشند.

وی درخصوص نحوه ثبت نام برای کاربران گفت: برای آشنایی کابران با خدمات این اپلیکیشن به محض ثبت نام و نصب اپلیکیشن مبلغ یک میلیون ریال اعتبار به حساب کاربر شارژ میشود که با استفاده از آن می‌تواند کار با نرم‌افزار را آغاز کند و درصورت علاقه‌مندی به ادامه کار، کاربر می‌تواند به خرید اعتبار اقدام کند.

صفوی درخصوص سایر امکانات اپلیکیشن گفت: ما برای دانش‌آموزان دبیرستان و کنکوری ها این امکان را فراهم کردیم که کتاب‌های کمک‌آموزشی از ناشران گوناگون را با تخفیف 10 تا 50 درصدی خریداری کنند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس takhfifbook.ir اقدام به خرید کتاب موردنظر خود کنند.

اگر از نحوه پیشرفت تحصیلی خود راضی نیستید یا در آستانه ورود به بازار کار هستید ولی در انتخاب مسیر ابهام دارید، و نیاز به کمک و راهنمایی کسانی دارید که پیش از شما این راه را با موفقیت پشت‌سر گذاشته اند، تا فرصت باقی‌ست سری به بخش «ناشران دیجیتال» در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بزنید. ناشران دیجیتال یکی از مهم‌ترین بخش‌های نمایشگاه کتاب امسال به شمار می‌رود که هرروز از 10 صبح تا 10 شب در محوطه شمالی مصلا نزدیک به ایستگاه متروی مصلای امام خمینی میزبان دوستداران کتاب است.

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار